اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هرگونه تعطیلی و پلمب باید با تصویب ستاد کرونا باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هرگونه تعطیلی، محدودیت و پلمب باید با تصویب ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا صورت پذیرد و نامه‌نگاری از سوی بالاترین مقام مدیریتی هر دستگاه انجام شده و به امضای رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی برسد.

هرگونه تعطیلی و پلمب باید با تصویب ستاد کرونا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی  ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: همه برای کمک به مجموعه علوم‌پزشکی در جهت مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم جمع شده‌ایم اما گزارشاتی رسیده است که در برخی مراکز مربوط به علوم پزشکی پروتکل‌ها به خوبی رعایت نمی‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: گزارشی از میزان رعایت موارد بهداشتی در کلینیک‌ها، مطب‌ها و داروخانه‌ها ارائه شود.

وی اضافه کرد: ساختمان کنار کیلینیک امام علی(ع) که متعلق به سازمان هلال‌احمر است موقتا در اختیار علوم‌پزشکی قرار گیرد تا آمادگی‌های لازم برای فصل سرما و احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا مهیا شود.

عباسی تاکید کرد: در خصوص حضور کارمندان در ادارات نیز نباید کسی به صورت سرخود سر کار خود حاضر نشود و این کاهش حضور کارمندان باید با اجازه و برنامه‌ریزی مدیر اداره باشد و باید خدمات‌دهی به مردم به خوبی صورت گیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: هرگونه تعطیلی، محدودیت و پلمب باید با تصویب ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا صورت پذیرد و نامه‌نگاری از سوی بالاترین مقام مدیریتی هر دستگاه انجام شده و به امضای رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی برسد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس تصریح کرد: مدارس سطح استان باز هستند، حضور دانش‌آموزان کاملا اختیاری است و حضور معلمان نیز با توافق با مدیر مدرسه صورت گیرد و خدمات آموزشی باید به نحو احسن در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص نماز جمعه بیان کرد: نماز جمعه در مناطق قرمز با نظارت و تایید دانشگاه‌ علوم‌پزشکی قابل برگزاری است زیرا در بعضی از مناطق تهویه و فاصله‌گذاری اجتماعی قابل اجراست.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول