اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

عظیمی: گزارشی از نقض پروتکل‌ها ندادند/ پروتکل بهداشتی والیبال تغییر می‌کند

رئیس کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: در هفته اول گزارشی از نقض پروتکل‌های بهداشتی به ما داده نشده است.

عظیمی: گزارشی از نقض پروتکل‌ها ندادند/ پروتکل بهداشتی والیبال تغییر می‌کند

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عدم پروتکل‌های بهداشتی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما پروتکل بهداشتی را پس از برگزاری چندین جلسه با مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا تدوین و آن را به باشگاه‌ها و ناظران خود ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در هفته اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به ما نرسیده است. ما تاکید زیادی به ناظران و باشگاه‌ها کرده‌ایم که این پروتکل‌ها را جدی بگیرند، چون بحث سلامت انسان‌ها مطرح است. تاکید زیادی داشتیم که تمام بندهای پروتکل دقیقاً اجرا شود.

رئیس کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئول اجرای دقیق این پروتکل‌ها است، تصریح کرد: نماینده هیات پزشکی ورزشی هر استان مسئول اجرای پروتکل‌ها است و ناظر فدراسیون هم بر اجرای صحیح این پروتکل‌ها نظارت می‌کند. به روسای هیأت‌ها هم ابلاغ کرده‌ایم که حساسیت خاصی روی این موضوع داشته باشند.

عظیمی ادامه داد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر نقض پروتکل‌های بهداشتی به ما ارائه نشده است، اما اگر گزارشی برسد قطعاً با متخلفان برخورد می‌کنیم، چون به خظر انداختن سلامت انسان‌ها قابل بخشش نیست. اگر گزارشی به دست ما برسد قطعاً بررسی و پیگیری می‌کنیم، اما واقعاً تاکنون گزارشی به ما داده نشده است.

وی درمورد درخواست چند باشگاه برای بازنگری در پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم یک بار دیگر قبل از شروع هفته دوم به همه تاکید ‌کنیم که پروتکل‌ها کامل اجرا شود. برای بازنگری در قوانین هم به نماینده ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش درخواست جلسه دادیم تا اسرع وقت جلسه‌ای برگزار شود. پیشنهادات جدید آماده است و در این مدت کارشناسان هم مواردی را به ما اعلام کرده‌اند که باید اعمال شود. پروتکل‌ قابل تغییر است و هرجا نقص باشد، باید رفع کنیم تا مشکلی رخ ندهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول