اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

غمگساری «شاد» در بخش کبگیان/سامانه‌ای که در دسترس نیست

بخش اعظمی از بخش کبگیان با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر دامنه عظیم قطب جمعیتی، روستایی بخش کبگیان را تشکیل می‌دهند که علیرغم مکاتبات و پیگیری‌های دهیاران و بخشدار کبگیان کماکان از ضعف آنتن دهی و عدم وجود اینترنت نسل جدید رنج می‌برند.

غمگساری «شاد» در بخش کبگیان/سامانه‌ای که در دسترس نیست

خبرگزاری فـارس کبگیان؛ اسماعیل رسام- مدت زمان زیادی است که ضعف در آنتن دهی روستاهای شمال شرقی بخش کبگیان مردم این روستاها را کلافه کرده است.

روستاهای گردوه، بطاری، ساران، میان تنگان، حوزه چنار و سرچنار، موگر با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر دامنه عظیم قطب جمعیتی، روستایی بخش کبگیان را تشکیل می‌دهند که علیرغم مکاتبات و پیگیری‌های دهیاران و بخشدار کبگیان کماکان از ضعف آنتن دهی و عدم وجود اینترنت نسل جدید رنج می‌برند.

دهیاران روستاهای مزبور در بحبوحه بیماری کرونا از بلاتکلیف ماندن آموزش آنلاین فرزندان خود گلایه‌مند هستند و رفع مشکل اینترنت منطقه را در کمترین زمان خواستار شدند.

جای تعجب است که مردمان این دیار با گذشت ۴۱ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی حتی از اینترنت نسل اولیه "E"هم بی بهره هستند و این موضوع والدین را برای ادامه آموزش آنلاین فرزندان خود دچار سردرگمی و نگرانی شدید کرده بطوری که مجبورند هر روز برای آموزش آن هم در این شرایط حاد اقتصادی با هزینه های سرسام آور رفت و برگشت به یاسوج از تحصیلات عقب نمانند.

به راستی تکلیف چیست و سرنخ اصلی این کلاف سردرگم در دست کیست؟و سوال اینجاست آیا کسانی که در هزینه کرد فرزندانشان به مرکز استان برای تحصیل آنلاین ناتوانند باید در نبوداینترنت نسل جدید منطقه خود با فقر و محرومیت عقب ماندگی تحصیلی فرزندانشان هم به اندوهشان اضافه شود؟

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول