اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیش‌بینی روزهای تابستانی و شب‌های پاییزی در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا روزهای پایانی نوسانات دمایی نداریم و روزهای نسبتا گرم و شب‌‌های خنک پاییزی را در آسمان مازندران خواهیم داشت.

پیش‌بینی روزهای تابستانی و شب‌های پاییزی در مازندران

احمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما مربوط به ساری، دشت‌ناز و قائمشهر با ۳۲ درجه و کمینه دمای هوا نیز مربوط به  بلده با ۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، تا روزهای پایانی نوسانات دمایی نداریم و روزهای نسبتا گرم و شب‌‌های خنک پاییزی را در آسمان مازندران خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  بیان کرد: امروز انتظار داریم در ساعات بعدازظهر و شب به‌دلیل عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد افزایش ابر به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات رگبار پراکنده همراه با وزش باد باشیم.

اسدی تصریح کرد: از فردا تا روز سه‌شنبه  با استقرار جوی پایدار  عمدتا آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: براساس تجزیخ و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از سه‌شنبه شب تا چهارشنبه شب با شکل‌گیری جریانات شمالی در برخی ساعات شاهد ابرناکی اسمان همراه با بارش‌های پراکنده خواهیم بود، به طوری‌که دمای هوا روز چهارشنبه به‌صورت نسبی کاهش می‌‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه از پنج‌شنبه از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته می‌شود، اظهار کرد: افزود: روز جمعه تا شنبه انتظار داریم شاهد افزایش دما در آسمان استان باشیم که روز شنبه افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود.

اسدی یادآور شد: براساس نقشه‌های هواشناسی، از شنبه شب به‌ویژه یک‌شنبه انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده و روند کاهشی دما باشیم.

وی در پایان گفت: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول