اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حمله به الگوهای تمدنی مهم‌ترین ابزار دشمنان برای تخریب خاکریزهای دفاع از ارزش‌هاست

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آذربایجان، منشأ و نقطه عطف تحولات تاریخی ایران‌زمین است، گفت: امروز رسالت هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه در بازگو کردن تلاش‌هایی که در طول تاریخ برای سربلندی ایران اسلامی انجام شده سنگین‌تر از گذشته است.

حمله به الگوهای تمدنی مهم‌ترین ابزار دشمنان برای تخریب خاکریزهای دفاع از ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در مراسم آغاز تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی "جلال" در تبریز با قدردانی از دست‌اندرکاران تهیه و تولید فصل اول این مجموعه، اظهار داشت: روایت تلاش‌ها و ایثارها برای دفاع از اسلام و ایران و به‌خصوص نقش آذربایجان در این سریال، بسیار آموزنده بود و امیدواریم فصل دوم نیز با موفقیت ساخته شود.

 وی با اشاره به اینکه ملت ایران با بهره‌مندی از تاریخ و تمدن باشکوه خود، بزرگترین انقلاب فرهنگی دوران معاصر را رقم زد، افزود: انقلاب اسلامی ایران، خوشایند استکبار جهانی و بدخواهان پیشرفت و تمدن ایران نبوده و نیست و همواره خواسته‌اند تا از گسترش دامنه‌های آن جلوگیری کنند.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: دشمنان با شگردهای مختلف از جنگ و تهاجم فرهنگی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی، سعی کرده‌اند تا انقلاب ما را محدود کنند اما تا کنون موفق به این کار نشده‌اند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تولید کارهایی مثل مجموعه جلال که تاریخ و ارزش‌های انقلاب را بازگو می‌کند از جهات مختلف باارزش است، یادآور شد: چنین کارهایی ادای دین در مقابل کسانی است که این تحول بنیادین را به وجود آوردند تا ما امروز با افتخار در دنیا اعلام کنیم که با استقلال و آزادی زندگی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب، روزهای انقلاب و جنگ را تجربه نکرده است، بنابراین بازگو کردن آن دوران در قالب کارهای هنرمندانه‌ای مثل مجموعه جلال، اهمیت این نعمت بزرگ را که اکنون در اختیار داریم، بیشتر آشکار می‌کند.
 
پورمحمدی با بیان اینکه حمله به الگوهای تمدنی مهم‌ترین ابزار دشمنان برای تخریب خاکریزهای دفاع از ارزش‌هاست، افزود: امروز رسالت هنرمندان و صاحبان اندیشه در ترسیم این الگوها و بازگو کردن تلاش‌هایی که در طول تاریخ برای سربلندی ایران اسلامی انجام شده سنگین‌تر از گذشته است.
 
وی تأکید کرد: این رسالت بزرگ بر دوش هنرمندان است که نشان دهند همه فداکاری‌ها در دوران انقلاب و جنگ، برای سربلندی ایران و افراشته نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی است و آذربایجان، پیشتاز این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها بوده است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول