اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نیروی مخلص در خدمت‌رسانی از جان و آبرو هزینه می‌کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای انتظامی علاوه بر مقابله جدی با مخدوش‌کنندگان نظم و امنیت عمومی در عرصه خدمت نیز از جان و آبروی خود دریغ نمی‌کنند و این ویژگی نیروهای مخلص نظام است.

نیروی مخلص در خدمت‌رسانی از جان و آبرو هزینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) گفت: ایشان رمز ماندگاری کربلا، مبلغ عاشورا و امامی است که امامت را تداوم بخشید تا روزی که پرچم به دست امام عصر(عج) برسد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خداوند به ما توفیق دهد که در مسیر امامت و مهدویت به معنای واقعی سرباز باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی متفاوت با سایر نظام‌هاست، تشریح کرد: خدمت در نظامی که تمدن‌ساز است و تلاش دارد بر اساس توحید و در پی آرمان امام عصر(عج) حرکت کند حتما فرق دارد و محاسبه اجرش هم معنوی خواهد بود.

نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی علاوه بر مقابله جدی با مخدوش‌کنندگان نظم و امنیت عمومی در عرصه خدمت نیز از جان و آبروی خود دریغ نمی‌کنند و این ویژگی نیروهای مخلص نظام است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: برخی هم در این نظام هستند که قدر موقعیت نمی‌دانند و برای خود خسران رقم می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط خاص چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مسائل قومیتی در استان شرایط حساس و ویژه‌ای را ایجاد کرده است.

نکونام خاطرنشان کرد: مسائل استان باید شناسایی شود و با تدبیر با مسئله مواجه شدن بسیار مهم است تا بتوان تنش‌ها را حل و مدیریت کرد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول