اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعیین شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری استان سمنان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان از تعیین میزان شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان در سال ۹۹ به ازای هر جلسه تدریس خبر داد.

تعیین شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلارام از تعیین میزان شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان در سال ۱۳۹۹ به ازای هر جلسه تدریس خبر داد و اظهار کرد: این شهریه برای رشته‌های مختلف هنری و در انواع کلاس‌های فردی، نیمه گروهی و گروهی تدوین و برای اجرا به آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه شهریه این کلاس‌ها برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان با سایر شهرستان‌های استان متفاوت در نظر گرفته شده است، گفت: شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری با توجه به درجه آموزشگاه‌ها تدوین ابلاغ شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان افزود: در رشته موسیقی و کلاس‌های فردی به مدت ۳۰ دقیقه شهریه برای کلاس‌های درجه یک، درجه دو و درجه سه در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان به ترتیب ۴۵، ۴۰ و ۳۰ هزار تومان و برای سایر شهرستان‌ها به ترتیب ۴۰، ۳۵ و ۳۰ هزار تومان در درجه‌های سه‌گانه است.

دلارام ادامه داد: در رشته هنرهای تجسمی با کلاس‌های نیمه گروهی با مدت‌زمان دو ساعت به ترتیب ۳۰، ۲۵ و ۲۰ هزار تومان در قالب کلاس‌های درجه یک، دو و سه در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان تعیین‌شده و این شهریه برای سایر شهرستان‌ها به ترتیب ۲۵، ۲۰ و ۱۵ هزار تومان است.

وی بیان کرد: شهریه کلاس‌های نیمه گروهی رشته هنرهای سنتی با زمان دو ساعت به ترتیب در چهار شهرستان اصلی ۳۰، ۲۵ و ۲۰ هزار تومان و برای سایر شهرستان‌ها در درجه‌های سه‌گانه به ترتیب ۲۵، ۲۰ و ۱۵ هزار تومان تعیین و اعلام شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری در رشته هنرهای نمایشی که به‌صورت گروهی برگزار می‌شود را نیز با مدت‌زمان دو ساعت به ترتیب ۳۰، ۲۵ و ۲۰ هزار تومان در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان و برای سایر شهرستان‌ها ۲۵، ۲۰ و ۱۵ هزار تومان بیان کرد.

دلارام شهریه کلاس‌های آموزش خوشنویسی در آموزشگاه‌های آزاد هنری استان سمنان را با مدت‌زمان ۳۰ دقیقه در چهار شهرستان اصلی به ترتیب ۳۰، ۲۵ و ۲۰ هزار تومان و در سایر شهرستان‌ها ۲۵، ۲۰ و ۱۵ هزار تومان عنوان کرد.

در استان سمنان قریب ۱۰۰ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های مختلف فعال است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول