اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انزجار و خشم مردم خمینی‌شهر از اهانت به پیامبر اکرم+ تصاویر

امام‌جمعه موقت خمینی‌شهر گفت:اهانت به بزرگ‌ترین انسان بشریت و امام همه پیامبر الهی نشان‌دهنده استیصال دشمن است. دشمن نمی‌تواند از هیچ راهی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کند و حیران و سرگردان است.

انزجار و خشم مردم خمینی‌شهر از اهانت به پیامبر اکرم+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام غلامرضا تمنایی عصر امروز و در اجتماع مردم خمینی‌شهر در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به محضر قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: اهانت به پیامبر عظیم‌الشان اسلام برای اولین بار نیست که توسط دشمنان اسلام انجام می‌شود و دشمنان ما قسم‌خورده‌اند که در مقابل همه دین ما قرار بگیرند و بر این قسم خود پایبند هستند.

امام‌جمعه موقت خمینی‌شهر افزود: ما نیز قسم یاد می‌کنیم که در مقابل همه دنیای آن‌ها بایستیم و ما پیمان خود را از قبل انقلاب اسلامی تا به امروز که بیش از چهل سال می‌گذرد حفظ کرده‌ایم و بر آن استوار هستیم.

وی ادامه داد: در این مدت دشمنان ما این موضوع را مشاهده کرده و می‌کنند و آن‌ها می‌دانند که ما تا پای جان بر سر مقدسات خود ایستاده‌ایم و اگر دشمنان ما ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند باید بدانند که ما نیز یک‌قدم از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

تمنایی یادآور شد: امام خمینی (ره) بر مواضع خود تا پایان عمر شریف پافشاری کرد و رهبر انقلاب اسلامی نیز امروز با توجه به فشارهای دشمنان خارجی و منافقین داخلی همچنان بر مواضع خود پایداری می‌کنند؛ جبهه مقابل ما این را لمس کرده است که علیرغم فشارهای گسترده بر ملت مسلمان ایران نه‌تنها ما به عقب نرفته‌ایم بلکه پیشرفت‌های بزرگی نیز به دست آورده‌ایم.

وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) افزود: اهانت به بزرگ‌ترین انسان بشریت و امام همه پیامبر الهی نشان‌دهنده استیصال دشمن است و دشمن نمی‌تواند از هیچ راهی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کند و حیران و سرگردان است.

تمنایی ادامه داد: کار به‌جایی می‌رسد که مستکبران عالم به نشریه‌ای فرانسوی دستور می‌دهند که اهانتی در قالب کاریکاتور به ساحت پیامبر معظم اسلام (ص) انجام دهد و آن را از طریق مجله خود و فضای مجازی پخش کند.

امام‌جمعه موقت خمینی‌شهر یادآور شد: در زمان دفاع مقدس که در حال عقب راندن دشمن بعثی و ایادی شرق و غرب از مرزهای کشور اسلامی خود بودیم کشور فرانسه از سلمان رشدی که توهین‌کننده به پیامبر گرامی اسلام و قرآن کریم بود را حمایت کرد که با خیزش امت اسلامی آن‌ها نتوانستند چهره پیامبر ما را مخدوش کنند و در آینده نیز نخواهند توانست.

وی افزود: چهره پیامبر مانند خورشید در روز و ماه شب چهارده در شب می‌درخشد و در کنار چهره نورانی پیامبر ما همه پیامبران الهی که مورداحترام ادیان و مذاهب الهی در جهان هستند درخشندگی خود رادارند و پیامبران الهی امروز بیشتر از گذشته مورد توجه هستند و نورانیتی بیش‌ از پیش دارند.

تمنایی افزود: امروز دشمنان ما تضعیف ‌شده‌اند که نمونه آن رژیم صهیونیستی است که آرمان سرزمین از نیل تا فرات را داشت اما امروز حاضر است باج بدهد و ملت‌های مسلمان انقلابی جهان با آن‌ها کاری نداشته باشد و حداقل در سرزمین فعلی خود بماند.

امام‌جمعه موقت خمینی‌شهر ادامه داد: اما ما رژیم صهیونیستی برای همه جنایاتی که انجام داده و غصبی که کرده نابود می‌کنیم و در آینده کشوری به این نام در نقشه‌ها وجود نخواهد داشت.

وی یادآور شد: دشمنان ما بدانند ما نسبت به مقدسات خود قرآن کریم، پیامبر عظیم‌الشان(ص) و اهل بیت حساس هستیم و لحظه‌ای در مقابل اهانت کنندگان به مقدساتمان کوتاه نمی‌آییم و فرزندان این سرزمین جان خود برای حفظ مقدسات خود و حفظ حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه و عراق نثار کرده‌اند.

تمنایی خطاب به جنایت‌کاران جهان و دشمنان اسلام گفت: حماقت‌های شما در حال تکرار است؛ شما که ملت‌های مقاومت را با حماقت و جنایات قبلی خود در به شهادت رساندن سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی امتحان کرده و حضور میلیونی در تشییع آن بزرگ‌مردان را مشاهده کردید اما دوباره دست به خباثتی دیگر می‌زنید که این را نشانه افول و استیصال شما در مقابل اسلام می‌دانیم.

به گزارش فارس عصر امروز مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار خمینی‌شهر، حسینیه ایران اسلامی با اجتماع خود در میدان امام خمینی (ره) این شهر اعلام انزجار و محکومیت خود را نسبت به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت قرآن کریم و پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) با شعارهای خود به جهانیان نشان دادند و امروز همه از پیر و جوان آمده بودند که احساس قلبی خود نسبت به رحمت و پیامبر مهربانی‌ها به نمایش بگذارند.

در پایان این مراسم نیز بیانیه محکومیت کار ناشایست نشریه فرانسوی  قرائت شد که در یکی از بند های آن از دولت جمهوری اسلامی و وزارت خارجه خواسته شده اقدام شایسته‌ای در این زمینه انجام دهند.

 

 

 

 

انتهای پیام /۶۳۱۲۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول