اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت متخصص و کارآزموده باشد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساسیت مجلس برای انتخاب وزیر صمت گفت: دولت باید عزم خود را برای معرفی یک وزیر پیشنهادی قوی، بدون حاشیه، باتجربه و متخصص جزم کند.

وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت متخصص و کارآزموده باشد

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بلاتکلیفی وزارت صمت در داشتن وزیر، اظهار کرد: دولت باید عزم خود را برای معرفی یک وزیر پیشنهادی قوی، بدون حاشیه، باتجربه و متخصص جزم کند.

وی با ارزیابی عملکرد مجلس در رابطه با گزینه‌های معرفی‌شده به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت از سوی دولت، افزود: مجلس از اینکه به مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی نداد، اشتباه کرد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارآمدی وزیر پیشنهادی قبلی دولت برای تصدی وزارت صمت، گفت: مدرس خیابانی از نیروهای باتجربه وزارت صمت بود و ما از وی یک نیروی پرتلاش و بدون حاشیه سراغ داشتیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت بالای مجلس نسبت به وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: مجلس حتماً در رابطه با وزیر پیشنهادی وزارت خانه صمت حساسیت لازم را اعمال خواهد کرد و تغییر نگرشی در این رابطه خواهد داشت.

کوچکی نژاد با انتقاد از گمانه‌زنی‌ها برای معرفی چند نیروی غیرمتخصص و بی‌تجربه از سوی دولت برای وزارت صمت، تصریح کرد: نیروهایی که دولت در حال حاضر در تلاش است تا برای وزارت خانه صمت معرفی کند تجربه و تخصصی نیز در رابطه با مأموریت‌های آن ندارند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول