اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

آغاز اردوی‌های تیم ملی وزنه‌برداری از آبان / احتمال استارت لیگ در اوایل آذر

با اعلام مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری و کادر فنی تیم ملی، احتمال آغاز اردوهای تیم ملی بزرگسالان در آبان ماه وجود دارد و بعد از برگزاری هفته اول لیگ در آذرماه نفرات جدید به تیم ملی اضافه خواهند شد.

آغاز اردوی‌های تیم ملی وزنه‌برداری از آبان /  احتمال استارت لیگ در اوایل آذر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی در سال 99 در نهایت قرار است با هماهنگی فدراسیون وزنه‌برداری و محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی از اوایل آبان ماه با 12 ملی‌پوش که در آخرین رکوردگیری در اسفند سال گذشته حضور داشتند، آغاز شود.

ملی‌پوشان چند هفته در اردو تمرین می‌کنند و سپس با برنامه‌ریزی که صورت گرفته است، در مسابقات لیگ حاضر می‌شوند. نفراتی که به حدنصاب رکوردی برسند و آمادگی مناسبی داشته باشند به جمع اردونشینان مرحله دوم اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

این در حالی است چند روز آینده جلسه لیگ برای برگزاری فصل جدید این رقابتها با حضور مسئولان فدراسیون، مسابقات و نمایندگان برخی از باشگاهها برگزار شود تا در نهایت تصمیم نهایی به منظور استارت لیگ برتر وزنه‌برداری گرفته شود. 

هفته اول لیگ فصل 99 که احتمال دارد از اوایل آذر ماه برگزار شود که این رقابتها، رکوردگیری مرحله اول اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان است.

البته برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری بستگی به اعلام موافقت ستاد مقابله با کرونا در ورزش دارد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول