اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بحرین | ارعاب و فشار آل‌خلیفه بر سازمان‌های مختلف برای پذیرش عادی‌سازی

جمعیت «الوفاق» بحرین از سیاست تهدید و ارعاب آل‌خلیفه برای مجبور کردن برخی سازمان‌های این کشور به پذیرش عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بحرین | ارعاب و فشار آل‌خلیفه بر سازمان‌های مختلف برای پذیرش عادی‌سازی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جمعیت «الوفاق» بحرین اعلام کرد، دولت این کشور سیاست تهدید و ارعاب را برای مجبور کردن برخی سازمان‌ها به تأیید توافق عادی‌سازی روابط منامه با تل‌آویو در پیش گرفته است.

الوفاق افزود، چندین سازمان ورزشی، دینی و غیره از سوی آل‌خلیفه تهدید شده‌اند تا مواضعی در اعلام حمایت از توافق سازش اعلام کنند و برخی سازمان‌ها نیز تماس‌های تلفنی از طرف‌های مربوطه در همین زمینه دریافت کرده‌اند.

برخی موسسات نارضایتی خود را از این حد از باج‌خواهی، ظلم و ارعاب برای تأیید توافق سازش را اعلام و آن را رد کرده‌اند. همچنین برخی نمایندگان نیز از صدور بیانیه‌ای به نام تمام نمایندگان در تأیید این توافق ابراز تعجب کرده‌اند.

الوفاق افزود، آل‌خلیفه مانع از هرگونه تحرکات مردمی و مدنی در اعلام مخالفت با این توافق می‌شود اما اجماعی ملی در رد توافق عادی‌سازی روابط وجود دارد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گذشته اعلام کرد، بحرین و رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه آینده روابط خود را عادی‌سازی می‌کنند.

در همین زمینه، «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع رسانی رژیم بحرین دیشب (یکشنبه شب) گفت آغاز روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی بعدا اعلام خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش مدعی شد که موضع منامه در قبال حقوق ملت فلسطین ثابت بوده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول