اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صلابت و اقتدار نیروهای مسلح باید حفظ شود

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه تصور یک حکومت منهای نیروهای مسلح باور درستی نیست، افزود: باید اقتدار نیروهای مسلح حفظ شود.

صلابت و اقتدار نیروهای مسلح باید حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، اظهار کرد: هدف از تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح است که در قانون اساسی نیز به اهمیت و جایگاه این سازمان اشاره شده است

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح مأموریت‌ها و مسؤولیت‌های زیادی دارد، افزود: جامعه هدف دارای جایگاه حساس و خطیری است و ما در مقام رسیدگی لازم است یک سری امور را رعایت کنیم، از جمله این موارد توجه به مقوله پیشگیری و صیانت از سرمایه‌های سنگین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به اینکه تصور یک حکومت منهای نیروهای مسلح باور درستی نیست،  افزود: حرکت در مسیر و هدف جامعه بدون حضور  و نقش نیروهای مسلح شدنی نیست و بر همه لازم است مقوله پیشگیری  و صیانت از جایگاه ارزشمند نیروهای مسلح را  مورد توجه قرار دهیم.

صادقی نیارکی تصریح کرد: به هر حال در جامعه هدف باید حس امنیت و آرامش را ایجاد کنیم، در همین موضوع کرونا، نقش و کمک‌رسانی نیروهای مسلح بسیار ارزشمند بود، نیروهای مسلح جانانه در کف خیابان‌ها انجام وظیفه می‌کنند بنابراین نیروهای مسلح برای انجام وظایف نیازمند امنیت و آرامش درون سازمانی و بیرون سازمانی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تأکید بر این موضوع که اگر  توانستیم اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را صیانت کنیم موفق عمل کردیم وگرنه موفق عمل نکردیم به هر حال تحقق این امر یک ضرورت است.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان با بیان اینکه در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی نیروهای مسلح  نیازمند تعامل و همکاری در انجام وظایف هستیم، گفت: نباید جزیره‌ای عمل کنیم، حضور مستمر و پررنگ میان نیروهای مسلح بایستی دستور کار مسؤولین قرار گیرد.

 در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد حنیفه نظری، رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان غفران‌نیا به عنوان  رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول