اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح برق امید در شرکت توزیع نیروی برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اجرای طرح برق امید در مازندران خبر داد.

اجرای طرح برق امید در شرکت توزیع نیروی برق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، فرامرز سپری در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش ۱۰۰ در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند، گفت: مشترکان خانگی در استان می‌توانند در این طرح مشارکت و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح برق امید با هدف اصلاح الگوی مصرف همه خانوار‌های ایرانی تدوین شده است، افزود: وزارت نیرو در سه سال گذشته طرح‌های تشویقی مختلفی برای عبور از پیک بار اجرا کرده است چرا که در تابستان مصرف برق افزایش بسیاری می‌یابد که باید مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اعطای تخفیف هزینه‌های شهرداری و نظام مهندسی برای ساختمان‌هایی که بر مبنای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان (صرفه جویی انرژی) ساخته می‌شوند، گفت: مشترکان می‌توانند برای اخذ وام بانکی برای نصب پانل‌های خورشیدی متصل به شبکه در کاربری‌های خانگی و پرداخت سود این وام‌ها از محل صرفه‌جویی طرح برق امید به بانک معرفی شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول