اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«آبادان یازده ۶۰» به کرمانشاه می‌آید

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس فیلم فاخر «آبادان یازده ۶۰» در دو‌ سینمای آزادی و فرهنگ این شهر از چهارشنبه ۲۶ شهریور‌ماه اکران می‌شود.

«آبادان یازده ۶۰» به کرمانشاه می‌آید

محمد‌جواد کنجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اکران فیلم فاخر «آبادان یازده ۶۰» در سینماهای این شهر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد ، اظهار داشت: دو‌ سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه از چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه اکران این فیلم را آغاز می‌کنند.

وی افزود: این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی بوده و پخش آن با موسسه بهمن سبز است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه ادامه داد: علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند. «آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق و نقش کلیدی رادیو آبادان در مقاومت شهروندان می‌پردازد.

کنجوری افزود: این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر شد و همچنین در میان پنج فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره شد و به عنوان فیلم برگزیده نهمین هم‌اندیشی سینما انقلاب انتخاب شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول