اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درخواست چند رشته برای شروع فعالیت در زمان کرونا/ در انتظار تصمیم وزارت بهداشت

نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش امروز با حضور روسای فدراسیون‌ها در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

درخواست چند رشته برای شروع فعالیت در زمان کرونا/ در انتظار تصمیم وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سی و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش امروز به میزبانی کمیته ملی المپیک و با حضور نمایندگان چند فدراسیون برگزار شد.

* کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی در این جلسه حضور داشت.

* اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی -ورزشی در این جلسه گفت: زمانی ما فقط به فکر سلامتی ورزشکاران بودیم اما الان موضوع قهرمانی هم مطرح است.

* مرادی دبیر ستاد مبارزه با کرونا گفت: باید اماکن ورزشی استاندارد سازی شوند. ما تعدادی درخواست از برخی فدراسیون ها برای بازگشایی اردوها و تمرینات داشتیم.

* وی افزود: این درخواست هفته گذشته از سوی وزارت ورزش به وزارت بهداشت ارائه و اعلام شده است که اماکن و فعالیت های ورزشی در زمره پرخطر ها در شیوع ویروس کرونا قرار نمی‌گیرد و بهتر است در این زمینه تجدیدنظر صورت گیرد.


* دبیر ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خاطر نشان کرد: هنوز پاسخی در این زمینه از سوی وزارت بهداشت و درمان داده نشده است و منتظر هستیم تا نظرشان را در این رابطه به وزارت ورزش اعلام کنند.

* سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، سرپرست دبیری کاراته، نماینده فدراسیون بدنسازی، کهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی، نماینده کوهنوردی هم در نشست ستاد حضور داشتند.


* سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش اعلام کرد ما ۳ درخواست داریم. درخواست برگزاری لیگ های اسکواش، رشته پدل و برگزاری اردوهای اسکواش با تعداد کم در استان های واجد شرایط را داریم.

* وزارت ورزش درخواستی به وزارت بهداشت داده تا در خصوص فعالیت برخی رشته ها تجدید نظر شود.

* فدراسیون کاراته به منظور انتخابی تیم ملی درخواست برگزاری اردو و همین طور لیگ ها را داشت. قرار است این موضوع در نشست های آینده بررسی شود. این فدراسیون باید برنامه خود را به صورت دقیق ارائه دهد.

* نشست هفته آینده در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول