اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

‌مدرسه 2 کلاسه سجادیه پلدختر احداثی شیعیان هندوستان افتتاح شد

در مراسمی ، مدرسه ۲ کلاسه سجادیه احداثی شیعیان هندوستان در روستای چشمه شیرین واشیان پلدختر با حضور مسوولان استان و شهرستان افتتاح شد.

‌مدرسه 2 کلاسه سجادیه پلدختر احداثی شیعیان هندوستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، امروز و در مراسمی، مدرسه ۲ کلاسه سجادیه احداثی شیعیان هندوستان در روستای چشمه شیرین واشیان پلدختر با حضور، حجت‌الاسلام علی‌اکبر مهدوی‌فر، نماینده آیت‌الله مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه  شیعیان در کشور هندوستان افتتاح شد.

کورش احمدی مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر در حاشیه مراسم افتتاح این مدرسه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: این مدرسه  با مساحت 540 متر مربع و زیر بنای 140 متر مربع به صورت اسکلت آجری و شناژدار با کیفیت عالی و با صرف هزینه پنج میلیارد ریال از محل جمع‌آوری کمک‌های خیران شیعیان کشور هندوستان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان نیز در حاشیه مراسم افتتاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از سیل ویرانگر فروردین ماه سال1398  مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس توانست  به مدد و کمک خیران تعداد قابل توجهی از پروژه‌های سیل را تکمیل و در اختیار دانش آموزان قراردهد.

امیر غفوری نژاد افزود: امسال تعداد 10 فضای آموزشی در شهرستان پلدختر تحویل آموزش و پرورش شده که بیشتر هزینه این پروژه‌ها را خیران متقبل شدند.

وی یادآورشد: امسال به طور ویژه بیش از 30 میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ماده 10 مدیریت بحران برای تعمیرات فضای آموزشی شهرستان پلدختر اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان گفت: احداث زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزان برای نخستین بار در شهرستان پلدختر از دستاوردهای مهمی بود که با پیگیری‌های انجام شده به ثمر نشست و این فضای ورزشی در روزهای آینده تحویل دانش آموزان می‌شود.

وی افزود: برای نصب کف پوش در سالن‌های ورزشی شهرستان پلدختر پس از نظارت‌های لازم پیگیری‌هایی انجام شده  عملی شد.

غفوری نژاد یادآور شد: 2 مدرسه زینبه و شهیده کاییدی پلدختر که تحت تاثیر سیل ویرانگر با آسیب جدی مواجه شد، توسط کمک‌های خیران شیعیان کشور هندوستان بازسازی و تحویل دانش آموزان شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول