اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رضایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند احداث چند پروژه عمرانی/آخرین وضعیت یادمان شهدای گمنام یاسوج+تصاویر و فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از چند پروژه عمرانی و فرهنگی از روند احداث آن‌ها ابراز رضایت کرد.

رضایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند احداث چند پروژه عمرانی/آخرین وضعیت یادمان شهدای گمنام یاسوج+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی و سایر مدیران استانی از چند پروژه فرهنگی و عمرانی و ورزشی و گردشگری بازدید داشت.

بازدید از مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجتمعی است که کلنگ آن سال گذشته در منطقه بلهزار به زمین زده شد و با اقدامات خوب نوسازی مدارس آماده افتتاح در مهر امسال است.

 

حسین کلانتری در بازدید از این پروژه گفت: بلهزار یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر یاسوج است و احداث این مجتمع اقدام ارزشمندی است که نوسازی مدارس و آموزش و پرورش انجام داده‌اند‌.

وی سپس از پروژه در حالت ساخت خانه مطبوعات یاسوج بازدید کرد.مجتمعی که کلنگ احداث آن ۶۵ روز پیش به زمین زده شد در حال حاضر طبقه اول آن احداث شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از پیمانکار این طرح و همچنین همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این پروژه باید تا اوایل بهمن ماه آماده تحویل به اصحاب رسانه و مطبوعات شود.

وی عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه شخصیت‌های فرهیخته و با ظرافتی هستند و نیاز بود فضایی برای آنها فراهم کنیم‌.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فضا برای برگزاری همایش‌های شهرستانی و استانی مطبوعات و رسانه‌ها در اختیار آنها قرار گیرد.

اما بازدید از روند کار یادمان شهدای دفاع مقدس دیگر پروژه بازدیدی استاندار بود در این بازدید که فرمانده سپاه فتح و دیگر مسوولان حضور داشتند استاندار گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات پای کار آمدند البته نیاز است برخی ادارات همکاری بیشتری داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: اینجا یک مجموعه کارگاهی صورت گرفته و بیش از یک میلیارد تومان دستگاه‌ها برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام کار انجام داده‌اند.

وی عنوان کرد: ۶ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده که ۵ میلیارد آن مصوب و اعلام شده است.

 

 

در ادامه سردار حمید خرمدل در خصوص یادمان شهدای گمنام یاسوج گفت: اقداماتی برای یادمان شهدای گمنام صورت گرفته بود اما با توجه به درخواست خانواده شهدا و ایثارگران نیاز به کار بیشتری بود که ۵۰ روز پیش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از استاندار، معاونین و سایر مدیران دعوت کرد و استاندار قول داد کار فاخری و ارزشمندی در این نقطه از شهر یاسوج پایه‌گذاری شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج سازندگی متولی این کار شد و خوشبختانه پروژه یادمان شهدای گمنام یاسوج با سرعت و کیفیت بسیار عالی در حال انجام است و به زودی به مکان گردشگری، زیارتی و رفاهی فاخری را در مرکز استان خواهیم داشت که محل مراجعه مردم استان و مردم سایر نقاط کشور خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول