اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس فدراسیون سه‌گانه: عملکردمان در سال 98 فوق‌العاده‌ بود/ به مدال بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم

رئیس فدراسیون سه‌گانه گفت: با وجود مشکلات مالی که داشتیم، عملکردمان در سال 98 فوق العاده بود.

رئیس فدراسیون سه‌گانه: عملکردمان در سال 98 فوق‌العاده‌ بود/ به مدال بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی گودرزی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون سه گانه اظهار داشت: در سال 98 عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم. به این دلیل که فدراسیون پس از پشت سرگذاشتن مشکلاتی مانند انسداد حساب‌ها و بدهی‌ها توانست در کمتر از 6 ماه توانست در کسب میزبانی و اخذ مدال‌ها خوش بدرخشد. مدال آسیای میانه را برای اولین بار گرفتیم و در مسابقات اروپایی هم روی سکو رفتیم. در کنار اینها با توجه به برگزاری رویدادها در داخل کشور رنکینگ ورزشکاران ما به زیر 50 جهان رسید.

وی ادامه داد: از لحاظ مالی هم برای اولین بار حسابداری تعهدی را ایجاد کردیم و با وجود افزایش بهای ارز و کمبود منابع دولتی، توانستیم بخشی از بودجه سال 98 را در سال 99 استفاده کنیم و کارها را پیش ببریم. ریل گذاری هم که برای درآمد‌ها داشتیم، نشان داد که اتکای خود را از بودجه دولتی کم کردیم.

رئیس فدراسیون سه گانه تاکید کرد: همه اینها باعث شد اعضای مجمع روی مسائل مالی و فعالیت‌های فدراسیون صحه بگذارند و تایید کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز به خاطر شیوع کرونا از آینده اطمینان نداریم، اظهار داشت: با این وجود همه حوزه‌های فعالیت خود را جلو بردیم و فقط بحث رویداد بوده که به خاطر محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از دست داده‌یم. این کمبود هم در نیمه دوم سال با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جبران خواهد شد.

گودرزی گفت: از سوی دیگر اتحادیه بین المللی مسابقات خود را آغاز کرده و ما هم امیدواریم با حمایت مجمع قرارداد مربی خود را تمدید کنیم تا بتوانیم فضایی را برای بازی های آسیایی 2020 که نگاه‌مان برای مدال آوری در آن رویداد است، حرفه‌ای تر دنبال کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول