اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۷ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس/ چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب با محوریت ادبیات مقاومت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از اجرای بیش از ۷ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

اجرای ۷ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس/ چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب با محوریت ادبیات مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس  از شیراز، سعید کوشکی جهرمی در نشستی تحت عنوان اعلام ویژه‌برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس بیش از ۷ هزار برنامه توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرای با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در سطح استان فارس، بیش از ۷ هزار برنامه در ایام بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که از ان تعداد، ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه‌ توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.

 کوشکی با ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای شروع برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین کار‌های صورت گرفته در استان برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که هدف آن انتقال فرهنگ و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوانان دانشجویان و دانش آموزان است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان گفت: با هماهنگی‌ صورت گرفته با صداوسیمای مرکز فارس، ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه و پخش خواهد شد.

او دیگر برنامه کلان این ایام را چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: در نظر داریم تا پایان سال صد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و چاپ کنیم که تعدادی از این کتاب‌ها تاکنون تهیه شده که در هفته دفاع مقدس از آنها رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول