اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرهادی‌زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کاملا پیگیر اهدای پاداش بانوان فوتسال است که امیدوارم مربیان خارجی اجازه بدهند به موقع پول همه پرداخت شود.

فرهادی‌زاد: امیدوارم مربیان خارجی فوتبال اجازه بدهند پول به بقیه هم برسد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهین فرهادی‌زاد پس از اتمام مجمع سالیانه فدراسیون سه گانه در جمع خبرنگاران با اشاره به رضایت برخی از هیأت‌های استانی از مربی خارجی که در این فدراسیون تاثیرگذار بوده، اظهار داشت: خوشبختانه تفاهم نامه‌های با فدراسیون‌ها انجام شده و فدراسیون همگانی از ادامه فعالیت مربی خارجی دفاع کردند که بخش زیادی از اعتبارات نیز برای این موضوع در نظر گرفته شد. همچنین معاونت توسعه قهرمانی تمام قد در ارتباط با رشد فدراسیون ها تلاش می‌کند. من هم در خدمت آنها هستم، تمام موارد را بررسی می‌کنم تا این فدراسیون درباره درخواست هیأت‌ها، بتواند کار فنی خودش را مثل سال قبل داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت در بخش بانوان رشته سه گانه گفت: کارهای مقدماتی بانوان انجام شده و مسئولان فدراسیون با توان زیاد در دو بخش خانم و آقایان کنار هم هستند و کار را جلو می‌برند. تفاهم نامه مالی هم تنظیم شده است که شاخص‌هایی برای ارزیابی به تفکیک زنان و مردان دیده شده است. بنابراین ارزیابی از فعالیت زنان به فدراسیون داده می‌‌شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص اهدای پاداش بانوان فوتسال عنوان کرد: امروز هم جلسه 5 نفر از نواب رئیس بانوان را داشتیم. لیلا صوفی زاده نایب رییس فدراسیون فوتبال بانوان در مورد پرداخت پاداش فوتسال بانون اشاره‌ کرد که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کاملا پیگیر این قضیه است. فدراسیون فوتبال پرداخت پاداش دختران و پسران، سه رشته دیگر را در اولویت کار دارد. امیدوارم مربیان خارجی فدراسیون فوتبال اجازه بدهند که وقت به این بچه‌ها برسد و به موقع پول همه پرداخت شود.

فرهادی‌زاد درباره حمایت‌ وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌ها، تاکید کرد: برای حمایت فدراسیون‌ها تفاهم نامه مالی در ارزیابی بسیار دقیقی را امسال در شاخص فعالیت‌های ترسیم کردیم. آنها بدانند در شاخص‌های سال 99 فعالیت داشته باشند و با چه نمره می توانند چه سرمایه‌گذاری‌هایی در کدام بخش داشته باشند. بر اساس  آن فعالیت‌های فدراسیون ارزیابی و امتیازاتی اضافه داده شد و اعتبارات برای آنها در نظر گرفته شده است. اعتبارات اضافه‌ای برای امسال برای ورزش دیده نشده ولی تمام تلاشمان این است که بتوانیم تخصیصی وزارت کامل باشد و به آنها اختصاص بدهیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا بانوان ورزشکار کشورمان می‌توانند در مسابقات گزینشی المپیک سهمیه بیشتری کسب کنند؟ خاطرنشان ساخت: تاکنون تعدادی از بانوان‌مان مجوز شرکت در المپیک توکیو را به دست آوردند. اگر بیماری کرونا نبود شاید دختران ما می‌توانستند در میادین بین‌المللی در سایر رشته‌ها کسب سهمیه کنند. هنوز در گرفتن سهمیه المپیک نا امید نشده‌ایم، چون نیمی از تعداد سهمیه‌های المپیک برای حضور زنان کشورهای مختلف تامین نشده است و بقیه باید به دست بیاید و ان‌شالله تعدادی از  این سهمیه‌ها توسط  ورزشکاران دختران ایرانی کسب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول