اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم تریاک از یک توزیع‌کننده مواد مخدر در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یک توزیع‌کننده عمده مواد مخدر و کشف34 کیلوگرم تریاک در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اراک خبر داد.

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم تریاک از یک توزیع‌کننده مواد مخدر در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس یوسف سپهوند اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی یک توزیع‌کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری او آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که وی با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان تهران به استان مرکزی است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، تیم‌های ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، خودروی متهم را در یکی از خیابان شهرستان اراک شناسایی و توقیف کنند.

سپهوند یادآور شد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

وی در پایان با قدردانی با تأکید بر ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معضل جهانی افزود: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول