اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تندروان: اصرار فدراسیون به برگزاری بازی‌ها منطقی بود/ نگران آب‌وهوای آمل هستم

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: فکر می‌کنم اصرار فدراسیون به برگزاری بازی‌های هفته اول درست و منطقی بود.

تندروان: اصرار فدراسیون به برگزاری بازی‌ها منطقی بود/ نگران آب‌وهوای آمل هستم

محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل راهیاب ملل کردستان، اظهار داشت: ما پیش از شروع لیگ تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم و با آمادگی وارد مسابقات شدیم. از طرفی تیم راهیاب ملل تنها یک هفته مانده به شروع مسابقات بسته شد.

وی ادامه داد: تیم راهیاب با وجود اینکه دیر بسته شده، اما عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارند و قطعاً با گذشت زمان به شرایط ایده‌آل خواهند رسید. روزهای خوب و روشنی در انتظار نماینده کردستان خواهد بود. 

تندروان درخصوص بازی هفته دوم تیمش مقابل هراز، عنوان کرد: تیم هراز همان اسکلت تیم کاله را دارد و چند بازیکن را هم به جمع نفرات خود اضافه کرده است که کار را برای ما سخت می‌کنند. آنها تیم جوان و در عین حال باتجربه‌ای هستند و در هفته اول توانستند پیکان را شکست دهند. تنها موضوعی که کمی فکر ما را درگیر کرده شرایط آب و هوایی آمل است، چون پیش از این در چنین فصلی در آمل بازی نکرده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان درخصوص اینکه در هفته اول برخی تیم‌ها پروتکل بهداشتی فدراسیون را رعایت نکردند، تصریح کرد: ما تلاش کردیم که تمام بندهای پروتکل را به صورت کامل رعایت کنیم، چون بحث سلامتی خودمان و بازیکنان مطرح است. متاسفانه کرونا ویروس نامردی است و هرچقدر هم رعایت کنیم امکان نفوذ دارد. 

تندروان ادامه داد: در هفته اول چند تیم بدون بازیکنان کرونایی خود وارد مسابقات شدند و این موضوع هم می‌تواند برای تیم حریف خطرناک باشد. فکر می‌کنم اصرار فدراسیون برای برگزاری مسابقات درست بود، چون امکان دارد در هفته‌های بعد این اتفاق برای تیم‌های دیگر رخ بدهد و اگر قرار باشد بازی‌ها لغو شود، برنامه لیگ بهم می‌ریزد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول