اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بازدید سرزده دادستان خرم‌آباد از بیمارستان شهدای عشایر

دادستان خرم‌آباد به صورت سرزده از بیماران و کادر درمانی بیمارستان شهدای عشایر خرّم‌آباد بازدید کرد.

بازدید سرزده دادستان خرم‌آباد از بیمارستان شهدای عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، داریوش شاهون‌وند دادستان مرکز استان به صورت سرزده از بیماران و کادر درمانی بیمارستان شهدای عشایر خرّم آباد بازدید به عمل آورد.

در این بازدید دادستان خرم‌آباد پس از سرکشی و بازدید از قسمت‌های مختلف این بیمارستان ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان از عملکرد کادر درمان اعم از پزشکان و پرستاران و همچنین از نوع برخورد و حفظ شأن و کرامت بیماران تحت درمان و مراجعین و رسیدگی مطلوب ابراز رضایت مندی نمودند و از کادر درمان و رئیس بیمارستان شهدای عشایر تشکر و قدردانی  نمودند.

در این بازدید دادستان خرّم‌آباد ضمن ملاقات با برخی بیماران و تاکید وتوجه خاص به مراجعین دستوراتی را به ریاست بیمارستان وجانشین ناحیه انتظامی خرّم‌آباد جهت حل و فصل مشکلات مذکور صادر کرد.

وی ظهار داشت: کادر درمانی می‌بایست توجه بیش از پیش به بیماران و همراهان ایشان داشته باشد مضافا" دفتر دادستانی هر روز جهت ارائه مطالبات و مشکلات کادر درمانی آمادگی دارد تا با رصد موضوعات مبتلا به مشکلات مردم را برطرف نماید قطعا هرگاه موضوعات به موقع ارائه شود دادستانی استان باتمام ظرفیت‌های قانونی و به منظور حمایت قضایی از کادر درمانی؛ اولا حمایت قاطعانه خود را ازکادردرمانی دلسوز، وظیفه شناس و مخلص به عمل خواهد آمد ثانیا با تقویت پلیس و حفاظت بیمارستان امنیت شغلی و جانی این قشر فداکارودلسوز را به نحو مطلوب تأمین می‌نماید.

شاهون‌وند گفت: در برخورد با قانون شکنان مماشاتی نخواهد داشت و نهایتا از زحمات کادردرمانی به دلیل نحوه برخورد مناسب و رسیدگی با دقت و سرعت در عرصه خدمت به مردم وتلاش شبانه روزی وطاقت فرسایشان تشکروتقدیر بعمل می‌آید.

در ادامه رئیس بیمارستان شهدای عشایر ضمن ابراز خرسندی از دیدار و بازدید دادستان مرکز استان بیان کرد: دستگاه قضایی همواره حامی خوبی برای کادر درمانی بوده و تعاملات قضایی و درمانی در سازمان پزشکی قانونی خود گویای این مهم است، لذا با توجه مسائل پیرامون تأمین امنیت محل کار پرسنل درمانی بایستی همواره مورد توجه باشد چرا که پرسنل بیمارستان از حراست، پرستاری و کادر پزشکان به طور شبانه‌روزی جهت خدمت به مردم در سنگر کار مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول