اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تابش‌نژاد: دنبال رفع نقاط ضعف هستیم/ آذرباتری جوان و جنگنده است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در هفته‌های ابتدایی به دنبال رفع نقاط ضعف خود هستیم.

تابش‌نژاد: دنبال رفع نقاط ضعف هستیم/ آذرباتری جوان و جنگنده است

مجید تابش‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی تیمش در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری قزوین اظهار داشت: در شرایطی در هفته اول مقابل شهرداری قزوین قرار گرفتیم که تا چند روز پیش از مسابقه نمی‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم، چون برخی جابجایی‌ها صورت گرفت و برخی تیم‌ها حذف و دوباره اضافه شدند.

وی ادامه داد: به هر حال در هفته اول مقابل شهرداری قزوین قرار گرفتیم و با وجود شناخت کمی که از حریف داشتیم توانستیم به پیروزی برسیم. ما تلاش کردیم سبک بازی خودمان را ارائه کنیم و با آنالیز حین بازی به شناخت کافی برسیم. در هفته‌های ابتدایی تیم‌ها نقاط ضعفی دارند که به مرور زمان از بین می‌رود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا نقاط ضعفی که در بازی‌های دوستانه و هفته اول لیگ در تیم خود دیدیم را برطرف کنیم. در هفته دوم باید مقابل آذرباتری قرار بگیریم. شناخت نسبی از آنها داریم، چون در تورنمنت دریاچه ارومیه با آنها بازی کردیم. آنها تیم جوان و جنگنده‌ای هستند. قطعاً آنها را دست کم نخواهیم گرفت، چون می‌دانیم اگر غفلت کنیم ضربه بدی خواهیم خورد. 

تابش‌نژاد درمورد برگزاری مسابقات در شرایط کرونا ادامه داد: فدراسیون پروتکلی در نظر گرفته که اگر باشگاه‌ها به آن عمل کنند دچار مشکل نخواهند شد. ما در تیم خود بسیار به موارد بهداشتی اهمیت می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا کسی از اعضای کادر فنی و بازیکنان به کرونا مبتلا نشود.  در هفته اول برخی تیم‌ها متضرر شدند و این شرایط امکان دارد در هفته‌های آینده برای سایر تیم‌ها رخ دهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول