اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مذاکره مخفیانه رئال با اینتر برای شکار بازیکن مدنظر بارسلونا

یک رسانه ایتالیایی از مذاکرات مخفیانه رئال مادرید با اینتر برای جذب مهاجم آرژانتینی خبر داد.

مذاکره مخفیانه رئال با اینتر برای شکار بازیکن مدنظر بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «اسپورت مدیاست» ایتالیا خبر داد باشگاه رئال مادرید به صورت مخفیانه بریا جذب لوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر وارد مذاکره شده است.

رئال با بازیکن آرژانتینی وارد مذاکره شده تا او را برای آمدن به برنابئو راضی کند. باشگاه اینتر می خواهد این مذاکرات با رئال پنهان بماند چون می داند در صورت فاش شدن این مذاکرات باعث خشم مسئولان بارسلونا خواهد شد.

اینتر در یک قدمی جذب ویدال قرار دارد به همین خاطر می ترسد در صورت فاش شدن مذاکراتش با رئال در رابطه با مارتینز به ضرر تمام شود. از آن طرف بارسلونا از فصل گذشته به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی بود ولی اینتر با سنگ اندازی های مختلف مانع از این انتقال شد.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید می خواهد با شکار مارتینز ضربه بزرگی به بارسلونا رقیب سنتی شان بزند. اینتر با فروش این مهاجم به مبلغ 100 میلیون یورو به رئال می تواند یوویچ را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و منابع مالی لازم برای جذب کانته، هافبک چلسی را فراهم کند.

طبق گزارش های رسیده وکلای مارتینز با رئال برای انتقال این بازیکن به توافق رسیدند و مهاجم آرژانتینی در برنابئو دستمرد سالیانه 8 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول