اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سکان هدایت خوشه طلایی به بختیاری‌زاده سپرده شد

سرمربی سابق تیم لیگ برتری شهر خودرو مشهد با پذیرفتن هدایت خوشه طلایی ساوه رسما جانشین محسن عاشوری روی نیمکت طلایی پوشان شد.

سکان هدایت خوشه طلایی به بختیاری‌زاده سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی سابق تیم لیگ برتری شهر خودرو مشهد با پذیرفتن هدایت خوشه طلایی ساوه رسما جانشین محسن عاشوری روی نیمکت طلایی پوشان شد. 

بختیاری‌زاده که روزهای قبل به توافق برای هدایت این تیم نرسیده بود، سرانجام روز گذشته و با اعلام مدیرعامل خوشه طلایی به عنوان سرمربی جدید این تیم در فصل 99-1400 لیگ دسته اول فوتبال کشور انتخاب شد.

وی که تیرماه سال جاری هدایت شهرخودرو مشهد را در لیگ برتر عهده دار شده بود در پایان این رقابت‌ها با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی از تیم مشهدی جدا شد و حالا قرار است تجربیات خود را در لیگ دسته اول عملیاتی کند. 

 خوشه طلایی ساوه که در فصل گذشته برای نخستین بار به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرده بود در دو مقطع و با هدایت محسن عاشوری و محمود فکری به نتایج قابل قبولی دست یافت و با 4 امتیاز کمتر و قرارگرفتن در رده چهارم از صعود به لیگ برتر بازماند.

ساوجی‌ها بعد از آنکه از صعود به لیگ برتر باز ماندند بازیکنان زیادی را بخاطر بلاتکلیفی از دست دادند تا خیلی از جوانان آینده دار این تیم راهی لیگ برتر شوند ضمن اینکه تاکنون خبری از نقل و انتقالات این تیم به گوش نرسیده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول