اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حدادی: قانون حضور لژیونرها در لیگ باید اصلاح شود/باید بازیکن ایرانی حسابم کنند

ستاره بسکتبال ایران گفت: قانون حضور لژیونرها در لیگ برتر بسکتبال باید تغییر کند و به عنوان بازیکن ایرانی حساب شویم.

حدادی: قانون حضور لژیونرها در لیگ باید اصلاح شود/باید بازیکن ایرانی حسابم کنند

حامد حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های رامین طباطبایی مبنی بر اینکه او نمی‌تواند در صوت رفتن به لیگ‌های خارجی و پس از بازگشت به عنوان بازیکن ایرانی فعالیت کند، اظهار داشت: من چیزی غیر قانونی مطرح نکرده‌ بودم. حرف من این است که چرا به عنوان یک بازیکن ایرانی برای بازی در لیگ به عنوان خارجی حساب شوم. من پاسپورت ایرانی دارم و آمریکایی یا اروپایی نیستم. 

*قانون حضور لژیونرها باید اصلاح شود 

وی ادامه داد: این قانون برای آن زمان بود چندین بازیکن دو تابعیتی حضور داشتند و من، مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی را هم جزو خارجی‌ها حساب کردند. الان که دیگر بازیکنی وجود ندارد و فقط من و بهنام یخچالی هستیم. قانون برای همه یکسان است و من هم می‌پذیرم، اما حق قانونی‌ام است که در لیگ ایران به عنوان یار ایرانی بازی کنم. این قانون باید اصلاح شود. 

* این حق را دارم با تیم داخلی قرارداد ببندم و قرضی لژیونر شوم

ستاره بسکتبال کشورمان تاکید کرد: من هنوز قراردادی با تیم‌های خارجی نبسته‌ام و این حق را دارم که با تیم ایرانی طوری قرارداد ببندم که اگر پیشنهاد خارجی آمد، بروم. در آن صورت کارت بازی من صادر شده و در لیگ ایران بازی کرده‌ام. این چیز پیچیده‌ای نبوده و عرف است.

حدادی گفت: 2 سال پیش هم یک بازیکنی از لبنان به چین آمده بود و پس از اتمام فصل به تیم قبلی‌اش بازگشت. فیبا کاری با این مسائل ندارد و غیر قانونی هم نیست. شاید من هم اصلا در لیگ ایران بازی نکنم، اما این قانون به هرحال باید اصلاح شود.

* چند ماه مانده به المپیک کجا باید تمرین و بازی کنم؟

وی با اشاره به در پیش بودن المپیک در سال آینده عنوان کرد: اگر من در لیگ چین بازی کنم و پس از برگشت به ایران 6 ماه کجا باید تمرین و بازی کنم؟ دوست دارند با بدنی ناآماده به المپیک بروم؟ اگر اینطور می‌خواهند، مشکلی نیست، این بار هم خارجی حساب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول