اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضایی: مساله ابراهیمی را به باشگاه سپردم/ قرار نیست به هر مصاحبه‌ای واکنش نشان بدهم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بهتر است در مورد ابراهیمی، باشگاه پاسخ بدهد و من نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

رضایی: مساله ابراهیمی را به باشگاه سپردم/ قرار نیست به هر مصاحبه‌ای واکنش نشان بدهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جذب حسین ابراهیمی بازیکن فصل گذشته نفت مسجد سلیمان توسط مدیران ذوب‌آهن مورد انتقاد سرمربی این تیم قرار گرفت و او اعلام کرد که این بازیکن بر خلاف نظرش به تیم اضافه شده است. ابراهیمی نیز در واکنش به این اتفاق اعلام کرد حاضر نیست برای ذوب‌آهن بازی کند چرا که با آبرویش بازی شده و درخواست فسخ قرارداد را به باشگاه ارائه کرده است.

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی از دیروز به خاطر جذب حسین ابراهیمی در ذوب‌آهن افتاده اظهار داشت: من این مسأله را به باشگاه سپردم و در مورد آن با باشگاه صحبت کنید. صحبت خاصی در این مورد ندارم.

رضایی در مورد این که آیا واقعا جذب ابراهیمی برخلاف نظر او انجام شده، گفت: این بحث‌ها شد. همه چیز تمام شد و نمی‌خواهم دوباره در مورد آن صحبت کنم.

وی در مورد این که ابراهیمی عنوان کرده که رحمان رضایی با آبرویش بازی کرده افزود: بهتر است در مورد این مساله از باشگاه سوال کنید. من نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص این که ابراهیمی اعلام کرده تمایلی برای حضور در ذوب‌آهن ندارد و آیا نظر خودش هم همین است و جایگزینی برای ابراهیمی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: من دیروز در این مورد صحبت کردم و اصلاً نمی‌خواهم هیچ صحبتی داشته باشم. بهتر است از باشگاه بپرسید. الان در تلاش برای جذب بازیکنان خوب هستیم تا تیم خوبی را ببندیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

رضایی در خصوص این که پس از پیوستنش به ذوب‌آهن، در چند روز اخیر حرف‌ها و هجمه‌هایی علیه او مطرح شده گفت: قرار نیست جواب هر کسی را بدهم و قرار نیست به هر مصاحبه‌ای واکنش نشان بدهم. آرامش خودم را دارم و به فکر بستن تیم هستم. خوشحالم که به ذوب‌آهن آمدم و امیدوارم بتوانم نتایج خوبی در این تیم بگیرم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص این که تمرینات تیم از چه زمانی آغاز می‌شود اضافه کرد:‌ ان‌شاالله به محض این که بحث قرارداد با کادرفنی تمام شود، طی روزهای آینده استارت می‌زنیم.

وی در مورد این که لیست ذوب‌آهن چند جای خالی دارد عنوان کرد:  لیست ما جا دارد. می‌توانیم چند بازیکن بزرگسال و امید بگیریم. سعی می‌کنیم بازیکنان با کیفیتی بگیریم که در مواقع لزوم بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

رضایی درخصوص این که در فصل نقل و انتقالات امسال قیمت‌ها بسیار بالا رفته اظهار داشت: دقیقا اما باشگاه ذوب‌آهن یکسری چارچوب دارد که در قالب آن باید بازیکن بگیریم. با تمام احترامی که برای بازیکنان شاخص و خوب فوتبالمان قائلم، نمی‌توانیم رقم‌های آن چنانی به بازیکن بدهیم. هر کسی قیمتی دارد ولی ما سعی می‌کنیم در جذب بازیکن چارچوب خودمان را حفظ کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا بازیکنی را مدنظر داشته که به خاطر قیمت بالا از جذب او منصرف شده باشد، گفت: یکسری بازیکنان مدنظرم بود که قیمت‌شان بالا بود و برای آن‌ها جایگزین گرفتیم. آنها در حد 4 تا 5 میلیارد می‌خواستند و گفتیم نمی‌توانیم چنین پولی بدهیم.

رضایی در مورد سقف قرارداد برای جذب بازیکن تصریح کرد: سقف ما بستگی به خود بازیکنان دارد. فاکتورهایی داریم که طبق آنها با مدیران صحبت می‌کنیم. اگر توافق انجام شود بازیکن را جذب می‌کنیم و اگر هم نشود نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. در کل همه چیز مشخص است. نمی‌توانیم به صورت باز و آزاد و با مبالغی که گفته می‌شود، با هر بازیکنی قرارداد ببندیم. ما در چارچوب خودمان و طبق تصمیمات هیأت مدیره و کارخانه حرکت می‌کنیم.

وی افزود: همان طور که اشاره کردم طبق فاکتورهایی که داریم بازیکنان را جذب می‌کنیم. ممکن است با توجه به کیفیت بازیکنان یک میلیارد و 200 میلیون تا یک میلیارد و 700 میلیون هزینه کنیم. حالا ممکن است بازیکنی خیلی شاخص باشد و هزینه ما از این بیشتر شود ولی رنج قیمتی ما معقول و قابل بررسی است.  

رضایی با اشاره به تقویت تیم تصریح کرد: در دو سه پست باید تیم را تقویت کنیم. فصل نقل و انتقالات همیشه پر فراز و نشیب است با این حال در صدد هستیم که با مهره‌های  مدنظرمان صحبت و آن‌ها را جذب کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول