اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه سخت روستاییان دیشموک/مسوولان فکری به حال این 9 کیلومتر جاده کنند+تصویر

مسیر تقریبا 9 کیلومتری منتهی به روستای چندار و روستاهای حومه به دلیل عدم زیرسازی و آسفالت زندگی را بر مردم تلخ کرده است.

راه سخت روستاییان دیشموک/مسوولان فکری به حال این 9 کیلومتر جاده کنند+تصویر

خبرگزاری فارس دیشموک؛ آرش آهنگ- روستاهای بنه‌کلو، ریزک، روی‌رش، چندار، لا‌شان و سرگچ سالهاست به دلیل عدم راه ارتباطی مناسب، متحمل سختی‌های زیادی هستند.

این روستاها که در چند کیلومتری از مرکز شهر دیشموک واقع شده سالهاست که بر اثر ناهمواری در زمستان با بارش اولین باران  مردم  به سختی از آن تردد می‌کنند.

با توجه به اینکه سالها گذشته و اجرای سد بالیاب با تاخیر مدت زمان زیادی اجرایی نشده است اما همت مسئولان را می‌طلبد با توجه به صعب‌العبور بودن و سختی‌ها مردم مردم این مناطق را نجات دهند تا شاید از یک راه ارتباطی مناسب و زیرسازی و آسفالت شده  بهره مند شوند.

اهالی ساکن روستاهای مذکور به دلیل نبود راه ارتباطی مطلوب از مسئولان گلایه داشته‌ و اظهار کردند متاسفانه هیچ مسئولی تاکنون به وضعیت راه‌های ارتباطی ما توجه نکرده است.

در همین خصوص با حضور رئیس شورای اداری دیشموک از نزدیک ضمن رصد و بررسی، مشکل مورد نظر مورد پیگیری قرار گرفت.

بخشدار دیشموک گفت: مسیر تقریبا 9 کیلومتری منتهی به روستای چندار و روستاهای حومه که جمعیت آنها بیش از 700  نفر می‌باشد به دلیل عدم راه ارتباطی زیرسازی و آسفالته، همیشه در فصل بارانی سال در معرض خطر تهدید سیلاب است.

بخشدار دیشموک گفت: در تلاش هستیم که بزودی بخشی از راه ارتباطی این روستاها آسفالت شود.

حبیبی در رابطه با مشکلات راه ارتباطی روستاهای بنه‌کلو، ریزک، روی‌رش، چندار،لا‌شان و سرگچ اظهار کرد: با پیگیری‌های مصرانه با همت اداره راهداری شهرستان و استان جاده ارتباطی این روستاها در حال بازگشایی است.

وی با بیان اینکه، مسیر روستاهای مذکور تا چندار بازگشایی و زیرسازی می‌شود افزود: بلافاصله آسفالت بخشی از مسیر هم در دستور کار خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه در گفتگو با فارس  با بیان اینکه، رفع مشکلات راههای ارتباطی مناطق دیشموک از دغدغه‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اداره راهداری و فرماندار می‌باشد، تصریح کرد: در رابطه با جاده چندار و روستاهای حومه، در تلاش هستیم و حل مشکلات راه های ارتباطی دیشموک در دستور کار است.

علی دیانتی  افزود: قریب 5 کیلومتر از این مسیر بهسازی و زیرسازی خواهد شد و بخشی از مسیر ارتباطی روستای چندار برای آسفالت در دستور کار می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه  ضمن ابراز امیدواری در رفع مشکلات راه‌های ارتباطی روستاهای دیشموک، خاظرنشان کرد: اداره راهداری در برخی دیگر از روستاهای دیشموک در حال کار است و در آینده نزدیک گزارشی از فعالیت های ادارع راهداری در بخش دیشموک از طریق رسانه‌ها برای مردم اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول