اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: انتظار میزبانی بهتر از قطر داشتیم/اقدام AFC به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا بی‌انصافی است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان نوعی آزمایش برای جام جهانی 2022 است و قطر باید در زمینه میزبانی بهتر عمل می کرد.

پیروانی: انتظار میزبانی بهتر از قطر داشتیم/اقدام AFC به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا بی‌انصافی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی درباره مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس در قطر اظهار داشت: از قبل ورود به قطر برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی ما مشکل ویزا داشتند و پس از رسیدن به این کشور هم تعدادی از ساک‌ها و پیراهن‌های اصلی تیم به هتل نیامد. رفت و آمد به هتل هم اینقدر سخت است که هیچکس نمی‌تواند نه داخل آن شود و نه از هتل خارج شود.

وی افزود: مشکل دیگر این است که 6 تیم را داخل یک هتل قرار داده‌اند. امروز در نشست هماهنگی بازی‌ها گفتم قطر دست کم به دلیل میزبانی جام جهانی هتل‌‌های زیادی دارد و فدراسیون فوتبال این کشور باید بهتر عمل می‌کرد. 

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: این رقابت‌ها نوعی آزمایش برای جام جهانی 2022 است و باید دید لیگ قهرمانان چگونه برگزار می‌شود. از قطری‌ها به دلیل برگزاری مسابقات، امکانات استادیوم، زمین چمن و رفت و آمد تشکر ویژه‌ای دارم و این مسائل حرف ندارد اما می‌توانستند بهتر از این دست کم برای تیم‌های ایرانی عمل کنند. درست نیست 6 تیم در یک هتل باشند و در این زمینه باید شرایط بهتری را در نظر می‌گرفتند. در نهایت ما از این موضوع گلایه داریم.

پیروانی درباره لغو حق پخش زنده بازی‌ها مردم ایران توضیح داد: سال گذشته که برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی رفتیم یکی از آیتم‌هایی که از من به عنوان مدیر تیم و باشگاه پرسپولیس تشکر کردند به خاطر حضور هواداران عزیزمان در دیدار فینال مسابقات بود. امروز هم در جلسه هماهنگی چهار تیم گروه‌مان اعلام کردم هواداران ما باعث افتخار باشگاه هستند.

وی افزود: اگر قرار باشد که AFC و فیفا که چندین بار به دولت و مجلس‌ ما نامه داده و گفتند سیاست را در ورزش دخالت ندهید، خودشان هم با اقدامی سیاسی به دلیل تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا علیه ایران به وجود آورده حق پخش را به ایران ندهند، انصاف نیست.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: ما میلیون‌ها هوادار عاشق داریم که به تیم بزرگ پرسپولیس عشق می‌ورزند. من امروز به نمایندگی از ایران صحبت کردم زیرا هواداران تمام تیم‌ها دوست دارند بازی تیم محبوب‌شان را ببینند انتظار داریم به این موضوع ترتیب اثر داده شود تا هواداران عزیز ما عملکرد بازیکنان و باشگاه بزرگ پرسپولیس را دست کم از راه دور ببینند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول