اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسابقه جایزه بزرگ ستاره‌های کراس فیت در مهرماه و آبان ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود

رئیس کمیته کراس فیت از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ ستاره‌های کراس فیت در بخش (آقایان-بانوان) در مهرماه و آبان ماه به صورت مجازی خبر داد.

مسابقه جایزه بزرگ ستاره‌های کراس فیت در مهرماه و آبان ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سهراب آزاد در رابطه با تاثیرات طرح‌های آماده باش و آوای ورزش در همسایگی اظهار داشت: ضمن تشکر از فدراسیون ورزش‌های همگانی در خصوص تدوین و برنامه ریزی طرح‌های گوناگون خصوصا پویش آماده باش، که با هدف آگاهی بخشی، مقابله با کم تحرکی، ترغیب و تحریک افراد در راستای افزایش سطح سلامت شهروندان در ایام کرونا تا 31 شهریور توسط هیات‌ها، انجمن و کمیته‌ها در حال برگزاری است. خانواده بزرگ کراس فیت از زمان آغاز این پویش برنامه‌های مدونی را در قالب اینوگرافی، فیلم‌های آموزشی، لایو، چالش، مسابقه، وبینار و... برای ترغیب مردم به انجام ورزش همگانی و فعالیت بدنی آغاز نموده است.

وی ادامه داد: کمیته کراس فیت و کمیته‌های زیر مجموعه آن٬ با تمام توان در پویش آماده باش با ارائه برنامه‌های متنوع و خلاقانه با هدف افزایش سهم ورزش همگانی در خانواده‌ها و توسعه رشته کراس فیت، مشارکت قابل قبولی داشته و نتایج خوبی را رقم زده است. اجرای پویش آماده باش به عنوان یکی ازعوامل انگیزشی و محرک، موجب تلاش بسیار افراد و فعالیت کمیته‌های متناظر استانی شده است. تلاش‌های ارزنده کمیته‌های متناظر استانی این رشته و عملکرد قابل قبولشان در اجرای این مهم و حمایت هیات‌های همگانی استان‌ها٬ منجر به نشان دادن حداکثری ظرفیت و توانایی کمیته‌های متناظر و افزایش تحرک بدنی مردم، تولید محتوا، ایجاد رقابت و انگیزه و بررسی میزان پیشرفت و گسترش این رشته در سطح استان‌ها شد.

رئیس کمیته کراس فیت تصریح کرد: همچنین کمیته کراس فیت در دوران کرونا در نظر دارد مسابقه جایزه بزرگ ستاره‌های کراس فیت در بخش (آقایان-بانوان) در مهرماه و آبان ماه به صورت مجازی برگزار و به ده نفر از کراسفیترهای برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا کند. ما برای توسعه ورزش همگانی در آحاد مردم برنامه‌های گسترده‌ای با هدف گسترش رشته کراس فیت، آموزش و مسابقات در تمامی رده‌های سنی ویژه آقایان و بانوان درنظر داریم که امید است با برنامه ریزی مداوم و تلاش خانواده بزرگ کراس فیت در این امر سربلند باشیم.

آزاد در ادامه گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی عنوان کرد: این کمیته اقدام بزرگ و ملی فدراسیون در حوزه خدمات اجتماعی و سلامت شهروندان که به عنوان طرح ملی (شفا) شهرهای فعال ایران به تازگی رونمایی شده است را به خانواده بزرگ ورزش همگانی و کراس فیت تبریک می‌گوید. امید دارد با استفاده از فرهنگ سازی این طرح تاثیر مستقیم در زندگی شهروندان و سلامت آنان داشته باشد. باتوجه برنامه‌های رئیس محترم فدراسیون٬ امکان تحقق تحولی بزرگ در ورزش همگانی دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول