اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر امور دفاع بحرین

خبرگزاری رسمی بحرین خبر داد که وزیر امور دفاع این کشور با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌‌و‌گوی تلفنی داشته است.

گفت‌و‌گوی تلفنی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر امور دفاع بحرین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی بحرین «بنا»، شامگاه دوشنبه،‌گزارش داد که «عبدالله بن حسن النعیمی» وزیر امور دفاع  این کشور با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت‌و‌گویی تلفنی داشته است.

خبرگزاری رسمی بحرین با استفاده از لفظ «کشور» برای رژیم صهیونیستی در این خبر نوشت، در این ارتباط تلفنی اهمیت «توافق ابراهیم» (توافق صلح) با تل‌آویو «برای ثبات در خاورمیانه» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است که دو طرف درباره پیش‌بینی‌های مشترکشان در ارتباط با «برقراری یک شراکت استوار میان وزارت‌ دفاع» گفت‌‌و‌گو کرده‌اند و در ادامه ادعا شده است که این مسئله «در توسعه توان» دو طرف و «حفاظت از امنیت منطقه» سهیم خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان این گفت‌و‌گو به «شریک بحرینی» خود پیشنهاد سفر به فلسطین اشغالی را داد. از سوی دیگر، دو طرف بر ادامه گفت‌و‌گوها توافق کردند.

روز جمعه، بحرین از دستیابی به توافقی برای برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا خبر داد. این خیانت عربی با انتقادهای گسترده‌ای روبه‌رو شده است. این توافق پس از سازش ابوظبی و تل‌آویو به تاریخ  ۲۳ مرداد ماه رخ داد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول