اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کدام فرمانداری‌ها سهمیه استخدام گرفتند

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان‌شرقی از اختصاص 41 سهمیه استخدامی برای این استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابع در آزمون استخدامی سال 99 خبر داد.

کدام فرمانداری‌ها سهمیه استخدام گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمد حسن‌زاده با اشاره به انتشار آگهی هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال 99، اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های مکرر استانداری و وزارت کشور در راستای ترمیم نیروی انسانی، تعداد 41 سهمیه استخدامی برای استانداری آذربایجان‌شرقی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابع آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ثبت‌نام این آزمون از روز پنجشنبه مورخ 20 شهریور شروع شده و تا روز شنبه 29 شهریور ادامه خواهد یافت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

حسن‌زاده در خصوص شرایط سنی متقاضیان شرکت در این آزمون، گفت: داشتن حداقل 20 و حداکثر 25 سال تمام برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر 30 سال برای دارندگان مدرک فوق‌دیپلم، حداکثر 35 سال برای دارندگان مدرک لیسانس، حداکثر 40 سال برای دارندگان مدرک فوق‌لیسانس و حداکثر 45 سال برای دارندگان مدرک دکترای الزامی است.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به آخرین آزمون استخدامی استانداری در سال 92، یادآور شد: در این آزمون 36 نفر جذب شدند و بعد از آن نیز تاکنون 190 نفر از نیروهای مجموعه استانداری بازنشسته شده‌اند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در آزمون استخدامی آتی به جز ستاد استانداری برای فرمانداری‌های تبریز، میانه، جلفا ، شبستر، سراب، اهر، خداآفرین، بستان‌آباد، کلیبر، هشترود، هریس، ملکان، چاراویماق، ورزقان، اسکو و هوراند و بخشداری‌های تابع آنها سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: پست‌های سازمانی در نظر گرفته شده برای نیروهای جدید شامل کارشناس امور عمرانی، کارشناس آمار و فناوری اطلاعات، کارشناس امور سیاسی و انتخابات، کارشناس امور دهستان‌ها و شوراها، کارشناس اقتصاد کشاورزی، کارشناس اداری و مالی و کارشناس هماهنگی و پیگیری است.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: براین اساس عمده مدارک مرتبط با آزمون استخدامی شامل علوم سیاسی، جغرافیای سیاسی، مدیریت دولتی، بازرگانی و اجرایی، علوم اجتماعی، حقوق، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، جغرافیا، اقتصاد کشاورزی، علوم اقتصادی، اقتصاد بازرگانی و مالی، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، علوم کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتر، معماری کامپیوتر، آمار و ریاضی خواهد بود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول