اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نخستین سفر شهرستانی نماینده ولی فقیه در کردستان/ادای احترام حجت‌الاسلام پورذهبی به شهدای سقز

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نخستین سفر شهرستانی خود به سقز، ضمن ادای احترام به شهدای این شهرستان، در همایش اهل بیت از دیدگاه پیروان امام شافعی و شورای اداری شرکت خواهد کرد.

نخستین سفر شهرستانی نماینده ولی فقیه در کردستان/ادای احترام حجت‌الاسلام پورذهبی به شهدای سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نخستین سفر شهرستانی خود، مورد استقبال فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین، رئیس شورا و سرپرست شهرداری سقز قرار گرفت.

شرکت در همایش اهل بیت(ع) از دیدگاه پیروان امام شافعی(رض)، شرکت در شورای اداری، دیدار با مسوولان و جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، دینی و سیاسی از برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام پورذهبی به شهرستان سقز است.

وی در بدو ورود به سقز ابتدا با حضور در گلزار شهدا، به شهدای سقز ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی همچنین از پردیس سینمایی در دست ساخت سقز بازدید کرد.

مسئول حوزه هنری کردستان در هنگام بازدید حجت‌الاسلام پورذهبی از این پردیس سینمایی گفت، پردیس سینما استقلال سقز شامل سه سالن که سالن اصلی آن ۴۶۰ نفره و دارای ۲ سالن ۴۶ نفره است.

امین مرادی همچنین اظهار داشت: بر اساس طرح اولیه، مجموعه پردیس شامل کافی‌شاپ، کافه کتاب، سینما کودک، سالن انتظار و مجموعه بخش‌های فرهنگی خواهد بود که آموزش و پرورش نیز همچون گذشته از فضای فرهنگی پردیس استفاده خواهد کرد.

در این سفر، مدیران‌کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس حوزه هنری کردستان، نماینده ولی فقیه را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول