اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه درباره اوضاع سوریه

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه درباره تحولات منطقه از جمله اوضاع سوریه به گفت‌وگو پرداخت.

رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه درباره اوضاع سوریه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو دیروز (دوشنبه) ۲۴ شهریور ماه با میخائیل بوگدانف معاون وزیر خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و به گفت‌وگو پرداخت.
در این دیدار طرفین در مورد روابط دوجانبه، تحولات منطقه از جمله سوریه و روند آستانه، فلسطین، خلیج فارس و همچنین همکاری‌های دو کشور در حوزه بین‌المللی از جمله برجام و سازمان ملل متحد تبادل نظر و گفت‌وگو کردند. 
جلالی و بوگدانف در این دیدار بر ضرورت رایزنی و همکاری دو کشور در مورد مسائل منطقه و همچنین تداوم تماس‌ها و دیدارهای خود در این خصوص تاکید کردند.

به گزارش فارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه پیش از این نیز، (پنجشنبه ۱۹ تیر ماه) با «میخائیل بوگدانف» دیدار و طرفین در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه از جمله سوریه، عراق، فلسطین (طرح صهیونیستی - آمریکایی معامله قرن) و لیبی تبادل نظر و گفت‌و‌گو کردند.

کاظم جلالی پنجشنبه اول خرداد ۱۳۹۹ نیز با «میخائیل بوگدانف» تلفنی گفت‌و‌گو کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول