اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازدید معاون وزیر کشور از ۲ شرکت تولیدی در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از دو شرکت تولیدی در شهرک صنعتی سمنان و خارج آن بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر کشور از ۲ شرکت تولیدی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور صبح امروز در نخستین برنامه سیزدهمین سفر استانی خود در استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی سمنان از شرکت تولیدی شیمیایی کلران بازدید کرد.

دین‌پرست در این برنامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت بزرگ تولیدی از نزدیک با خط تولید انواع فرآورده‌های شیمیایی کلرو مشتقات آن در کشور آشنا شد و در ادامه به برخی مشکلات و تنگناهای این مجموعه رسیدگی کرد.

گروه تولیدی شیمیایی کلران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال ۱۳۶۲ تأسیس شد و درمساحتی بالغ‌بر ۲۲ هزار مترمربع در سال ۱۳۷۵ در شهرک صنعتی سمنان به بهره‌برداری رسید.

این شرکت با اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود، در مساحتی بالغ‌بر ۱۰۰ هزار مترمربع توانسته است، میزان تولید خود را به بیش از ۲۰۰ تن گاز کلر در روز افزایش دهد.

گروه تولیدی شیمیایی کلران با بیش از سه دهه سابقه تولید توانسته است، ضمن افزایش توسعه کمی و کیفی محصولات، نسبت به استقرار سیستم‌های مختلف ایزو و عضویت در نظام جهانی کسب و کار اقدام و چندین گواهینامه بین‌المللی و استانداردهای اجباری و تشویقی را کسب کند.

در این بازدید خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی نیز معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور را همراهی کردند.‌

بازدید از بزرگ‌ترین شرکت اتوبوس‌سازی خاورمیانه

بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور از شرکت تولیدی عقاب‌افشان، بزرگ‌ترین تولیدکننده اتوبوس در ایران و خاورمیانه بازدید کرد.‌

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در آخرین برنامه کاری در بخش اول دومین روز از سفر به استان سمنان با حضور در شرکت بزرگ عقاب‌افشان، از مراحل مختلف تولید اتوبوس‌های درون‌شهری، برون‌شهری و صادراتی ایران بازدید کرد.‌

شرکت تولیـدی و صنعتی عقـاب‌افشـان بزرگ‌ترین تولیدکننــده اتوبوس شهـری و بین‌شهری در بخش خصوصی کشـور است که با سابقه ۶۰ ساله در زمینه تولیـد انواع اتوبوس، توانسته نقش مهمـی را در نوسازی و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور ایفا کند.

کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی سمنان در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار و فضای سرپوشیده بیش از 65 هزار مترمربع قرار دارد. این شرکت هم‌اکنون با اشتغال‌زایی برای ۸۶۱ نفر، محصولات خود را در دو نوع اتوبوس شهری و بین‌شهری با مدل‌های مختلف تولید می‌کند و به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان، یکی از سیاست‌های اصلی خود را توسعه سبد محصولات معرفی کرده است.

در این بازدید محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و علیرضا شریفی‌نیا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول