اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بدهی سنواتی دانشگاه پیام نور بخشیده شد

رئیس دانشگاه پیام نوراستان زنجان از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیل دانشجویان دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: دانشجویان عدم مراجعه به دلیل بدهکاری، می‌توانند بدون شهریه به تحصیل برگردند.

بدهی سنواتی دانشگاه پیام نور بخشیده شد

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده‌اند، خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقاضای بسیار دانشجویان از سراسر کشور برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با عنوان اینکه این طرح صرفا ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.

وی افزود: طبق این مجوز، برای ترم‌های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال نخست تحصیلی سال ۹۹-۱۴۰۰ قابل اجرا است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان  یادآور شد: دانشجویان توجه داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می‌کنند از همه تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان زنجان با 5 هزار دانشجو و 9 مرکز و واحد در شهرستان‌های مختلف فعال است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول