اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تاکسی‌های شهری دزفول مجهز به کارتخوان می‌شوند

رئیس صندوق کارآفرینی امید دزفول گفت: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با سازمان تاکسی‌رانی به تاکسی‌های شهری دزفول کارتخوان بی‌سیم تعلق خواهد گرفت.

تاکسی‌های شهری دزفول مجهز به کارتخوان می‌شوند

لقمان داوودی رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان دزفول صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی شیوع بیماری کرونا تبادل پول نقد است که برای جلوگیری از گسترش این ویروس طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با سازمان تاکسی‌رانی به تاکسی‌های شهری دزفول کارتخوان بی‌سیم تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: قریب به یک‌هزار و ۲۰۰ تاکسی شهری در دزفول وجود دارد که متقاضیان برای دریافت کارتخوان می‌توانند به صندوق کارآفرینی مراجعه نمایند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید دزفول گفت: با کاهش درآمد کسب و کارها از زمان شیوع کرونا، جهت رفاه متقاضیان ثبت‌نام این کارتخوان به صورت اقساط سه ساله با قسط ماهیانه ۷۰۰ هزار ریال انجام خواهد شد.

داوودی تصریح کرد: علاوه بر تاکسی‌ها، وانت‌بارها و سایر مشاغلی که نیاز به کارتخوان دارند تا از شیوع بیماری جلوگیری شود، این امتیاز تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول