اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

گرانی افسار گسیخته بر کالا/ وضعیت بازار رضایت بخش نیست

امام جمعه کنگان گفت: گرانی افسار گسیخته و وضعیت بازار رضایت بخش نیست و باید نظارت‌ها بر قیمت اجناس افزایش یابد.

گرانی افسار گسیخته بر کالا/ وضعیت بازار رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: دوران مسؤولیت فرصتی برای خدمت به آحاد مردم است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

امام جمعه کنگان با اشاره به وضعیت اقامه نماز جمعه خاطرنشان کرد: نماز جمعه طبق تشخیص ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از این هفته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مصلای شهدای محراب این شهر اقامه خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: اقتدار و عزت امروز نظام دینی به برکت هشت سال دفاع مقدس است. در زمان جنگ که تسلیحات و تجهیزات نداشتیم دشمن در برابر اراده ملت ایران توانایی مقابله نداشت و می‌توان به جرأت گفت که اراده مردم باعث پیروزی در دفاع مقدس شد.

محمودی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای برگزاری کم خطر نماز جمعه اقدام کنند گفت: نماز جمعه فرصتی برای پاسخگویی مسؤولان به مردم است و ستاد نماز جمعه آماده همکاری در این زمینه است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، از مدیریت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مدارس علمیه تقدیر کرد و افزود: وضعیت برخی مدارس هنوز مشخص نیست که لازم است همه مسؤولین با کمک به آموزش و پرورش در حل این مشکل همت کنند.

محمودی با انتقاد از گرانی‌های افسار گسیخته و گلایه مردم عنوان کرد: بازار به صورت جدی نیاز به کنترل و نظارت دارد.

وی همچنین به موضوع اربعین حسینی و مراسم دینی اشاره و با تشکر از برگزاری مراسم دهه اول محرم، بیان کرد: هیئتی‌ها نشان دادند در برگزاری مراسم و در رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از همه پایبند هستند که خوشبختانه در ماه محرم شاهد کم شدن آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان شدیم.

امام جمعه کنگان در پایان با محکوم کردن توهین به ساحت پیامبر اعظم عنوان کرد: این اقدام وقیحانه نشانه ضعف و زبونی دشمن است.

فرهنگ‌ شهدا و رزمندگان بین جوانان تقویت شود

سرهنگ اسماعیل تاجیک نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال باتوجه به اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است لذا باید به صورت ویژه برگزار شود و امسال باتوجه به شرایط موجود برنامه‌های متناسب با آن برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یک هفته ملی و مربوط به تمام اقشار کشور است افزود:نیاز است که فرهنگ‌ شهادت و رزمندگان به خوبی در جامعه وبه ویژه بین جوانان ترویج و تقویت شود.

وی ادامه داد:امروزه دشمن به دنبال پیدا کردن یک فرصت برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما با تقویت فرهنگ ‌شهادت و ترویج آن بین جوانان قطعا دشمن را ناکام خواهیم کرد.

سرهنگ تاجیک به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان پرداخت و گفت: رژه موتوری در سطح شهر، برنامه‌های مردمداری و مردم یاری، اعزام گروه‌های پزشکی برای مناطق محروم و همچنین محرومیت زدایی و افتتاح خانه نیازمندان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول