اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شاه‌علی‌دوست: بدون مشکل از سایپا جدا شدم/ از حالا هوادار صادقی و تیمش هستم

کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا گفت: جدایی پس از 15 سال سخت است اما این باشگاه خانه ام است و بدون مشکل از آن جدا شدم.

شاه‌علی‌دوست: بدون مشکل از سایپا جدا شدم/ از حالا هوادار صادقی و تیمش هستم

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس،‌درباره دلیل جدایی خود از تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: قسمت این بود که امسال از سایپا جدا شوم. بحث خاصی هم در این زمینه نبود اما شرایط باشگاه به شکلی است که خودم احساس می‌کنم جدایی بهتر است.

وی افزود: از رده جوانان در سایپا بودم و 15 سال در این باشگاه عضویت داشتم. 11 سال بازیکن بزرگسالان و سه سال کاپیتان این تیم بودم. در نهایت به این نقطه رسیدم که باید قطع همکاری کنم. 

کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: باشگاه خانه من است و مدیران آن هم به من لطف کردند تا در فضای دوستانه‌ای از این تیم جدا شوم. مشکل خاصی هم وجود ندارد؛ حتی با ابراهیم صادقی هم مشکلی ندارم زیرا برادر بزرگتر من است و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم. از سال 85 که به تیم بزرگسالان آمدم، لطف صادقی شامل حال من بوده و با راهنمایی‌هایی که به من داشته باید از وی تشکر کنم.

شاه‌علی‌دوست افزود: بازیکنان بزرگتر از من در فوتبال حرفه‌ای اروپا از تیم خود جدا می‌شوند. جدایی از سایپا برای من سخت است زیرا در تمام سال‌های جوانی‌ام پیشنهاداتی برای جدایی از این تیم داشتم اما ترجیح دادم بمانم. از رده پایه در این باشگاه بودم و همیشه عرق خاصی به سایپا داشتم. جدایی پس از 15 سال سخت است اما شرایط فوتبال حرفه‌ای این مسائل را هم ایجاب می‌کند.

وی درباره پیشنهادات خود توضیح داد: از دو تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم که مشغول بررسی آن هستم. قطعا دوست دارم فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهم و یکی از پیشنهاداتم بسیار جدی است. با این وجود باید کاملا با سایپا قطع همکاری کنم و پس از دریافت برگه فسخ قرارداد، تیم جدیدم را انتخاب کنم زیرا یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشتم.

کاپیتان سابق سایپا ادامه داد: فردا قرار است برای دریافت برگه فسخ و خداحافظی رسمی به باشگاه بروم. اگر فوتبالم را ادامه ندهم اشتباه کردم زیرا همچنان می‌توانم بازی کنم و بهترین تصمیم را هم برای آینده می‌گیرم. باز هم تاکید می‌کنم مشکلی با مجموعه سایپا و صادقی ندارم.

شاه‌علی‌دوست درباره اینکه ابراهیم صادقی برخلاف لیگ نوزدهم تصمیم گرفته در فصل آینده از بازیکنان باتجربه‌تری در ترکیب تیمش استفاده کند، گفت: برای صادقی آرزوی موفقیت می‌کنم. سال گذشته تعداد جوانان تیم ما خیلی زیاد بود و اینگونه نبود که بخواهیم روی 3-4 جوان مانور کنیم. در مقطعی 15 بازیکن سایپا می‌توانستند در تیم ملی امید بازی کنند و 6 نفر هم به این تیم دعوت می‌شدند. به معنای واقعی یک تیم جوان بودیم و خدا کمک کرد تا در لیگ برتر بمانیم. از این به بعد هوادار سایپا هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول