اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تخلف علنی هافبک استقلال برای غیبت در لیگ قهرمانان آسیا/استقلال می تواند کریمی را محروم کند+سند

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم همراهی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در صورت شکایت این باشگاه محروم خواهد شد.

تخلف علنی هافبک استقلال برای غیبت در لیگ قهرمانان آسیا/استقلال  می تواند کریمی را محروم کند+سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با پایان مسابقات لیگ برتر و جام حذفی 5 بازیکن تیم استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده و به دلیل آنکه قرادادشان به پایان رسید از حضور در برنامه های تاکتیکی آبی پوشان خودداری کردند. 

البته 4 بازیکن مثل دانشگر، اسماعیلی، چشمی، باقری بعد از چند روز غیبت بعد از توافق با مدیران این باشگاه قرارداد خود را تمدید کرده و بلافاصله با این تیم راهی دوحه شدند اما در این بین علی کریمی تنها بازیکنی بود که مدعی شد قصد ترک استقلال را دارد و فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.

این بازیکن در شرایطی پیش از پایان قرارداد موضع رسمی اش را اعلام کرد که در قراردادی که در ابتدای فصل به امضا رساند بندی وجود دارد که تا پایان قرارداد به آن پایبند باشد. در این بند از قرارداد کریمی آمده است: این قرارداد از تاریخ 98/5/6 تا پایان فصل مسابقاتی 1398-1399 به مدت یک فصل از تاریخ شروع تا تاریخ خاتمه قرارداد معتبر است و احترام به طرفین لازم الاجرا است و تمدید مجدد آن منوط به توافق فی ما بین و بلامانع است.

بدیهی است در صورتی که حضور باشگاه در مسابقاتی که در آن شرکت دارد به بعد از پایان مدت این قرارداد گسترش یابد بازیکن موظف به حضور تا پایان مسابقات مذکور می باشد.

نکته دیگر در قرارداد کریمی این است که وی حق ندارد تا زمانی که با باشگاه استقلال قرارداد دارد با باشگاه دیگری مذاکره کند اما این بازیکن رسما اعلام کرده فصل آینده در خارج از ایران بازی می کند و این نشان می دهد مذاکرات وی از پیش صورت گرفته است.

در این قسمت از قرارداد کریمی که به امضای این بازیکن رسیده ذکر شده که اگر مسابقاتی بعد از پایان این قرارداد برگزار شود کریمی موظف است در آن حضور پیدا کند. حال سوال اینجا است که چگونه یک بازیکن حرفه ای و ملی پوش حتی به قراردادی که خودش آن را امضا کرده است پایبند نیست؟

در صورتی که باشگاه استقلال از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت کند این بازیکن حتی ممکن است با توجه به عدم رعایت مفاد قرارداد با محرومیت سنگین مواجه شود. لازم به ذکر است که در قرارداد کریمی آمده اگر وی در تمرینات، اردوها و یا تورنمنت های مد نظر باشگاه شرکت نکند باشگاه استقلال می تواند بخش عمده ای از رقم قرارداد وی را کسر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول