اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌ها را در ادلب به شدت بمباران کردند

جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌ها را در چند روستا در استان ادلب سوریه هدف قرار دادند.

جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌ها را در ادلب به شدت بمباران کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چندین جنگنده ارتش روسیه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مواضع تروریست‌های جبهة النصره در استان ادلب را به شدت بمباران کردند.

به نوشته منابع سوری، بخشی از این حملات در منطقه «حرش باتنتا» در غرب شهرک «معرة مصرین» در شمال ادلب صورت گرفت. جنگنده‌های روسی همچنین مواضع تروریست‌ها را در شهرک «الشیخ بحر» در ادلب بمباران کردند. مخازن سلاح‌های جبهة النصره نیز در این حملات هدف قرار گرفت.

برخی منابع محلی نوشته‌اند که یگ گردان هوایی کامل در این عملیات شرکت کرده بودند. هر گردان یا اسکادران هوایی ۱۲ الی ۲۴ جنگنده را در بر می‌گیرد.

همزمان با این حملات هوایی، توپخانه سنگین ارتش سوریه نیز مواضع تروریست‌ها در شهرک‌های «کنصفرة»، «سفوهن» و «الفطیرة» واقع در منطقه «جبل الزاویه» در غرب استان ادلب و مشرف به استان لاذقیه را گلوله باران کردند.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه هشدار داده بود که گروه تروریستی «جبهه النصره» خود را برای انجام تحرکات شیمیایی در استان ادلب سوریه آماده می‌کند.

در این بیانیه آمده بود که تروریست‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این اقدامات تحریک‌آمیز را در منطقه «جبل الزاویه» با مشارکت خبرنگاران خارجی به تصویر بکشند تا بعدا برای اتهام‌زنی به ارتش سوریه فیلم‌های ضبط شده را در اینترنت و رسانه‌ها پخش کنند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول