اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد

نرخ مصوب قیمت کالابرگ غذای دانشجویی در سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد.

نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، نرخ مصوب قیمت کالابرگ غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

این صندوق ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و توفیق برای همه دانشگاهیان گرامی  طی بخشنامه ای، قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ که بر اساس پیشنهاد دبیران مناطق ده‌گانه هیات امناء صندوق رفاه به تصویب رسیده است را به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام کرد.

صندوق رفاه دانشجویان در ادامه ی این بخشنامه به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرده است با توجه به تداوم وضعیت جهانی شیوع کرونا در کشور و سناریوهای مختلف پیش رو در حوزه آموزش دانشجویان (حضوری و غیرحضوری)  با بهره‌گیری از حداکثر امکانات و ظرفیت موجود نسبت به مدیریت امر تغذیه دانشجویان با تاکید بر رویکرد حفظ سلامت دانشجویان و رعایت بهداشت مواد غذایی در مراحل مختلف طبخ و توزیع غذا و با در نظر داشتن الزامات و ضوابط و مقررات مصوب در ستاد ملی مبارزه با کرونا  اقدام کنند.

نرخ جدید غذاها از این آدرس در دسترس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول