اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ممنوعیت راه‌اندازی موکب در کنگان برای ایام اربعین

فرماندار شهرستان کنگان‌ گفت: در ماه محرم خوشبختانه با همکاری مردم برنامه‌های عزاداری به خوبی برگزار شد، به مناسبت اربعین این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند و راه‌اندازی موکب در سطح شهرستان ممنوع است.

ممنوعیت راه‌اندازی موکب در کنگان برای ایام اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، سیدعلی پاک‌نژاد در دومین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه امسال با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور با تلاش و همت مسؤولان استان و شهرستان پروژه‌های بسیار خوبی در هفته دولت افتتاح شد.

فرماندار شهرستان کنگان با ابراز خرسندی از تحقق خواسته مردم کنگان که توسعه اسکله بود افزود: بلوار وفاق از پروژه‌های بسیار مهمی است که دو شهرستان کنگان و دیر را به یکدیگر وصل می‌کند با پیشرفت فیزیکی ۷۶درصدی (حوزه کنگان) در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه مجتمع فرهنگی شهر بنک که چندین سال غیرفعال بوده با تزریق پنج میلیارد تومان اعتبار پروژه جان تازه‌ای گرفت و عملیات آن ادامه یافت که پیش بینی می‌شود در دهه فجر امسال و به بهره‌برداری برسند‌.

پاک‌نژاد با تاکید بر کیفیت پروژه‌ها عنوان کرد: پروژه‌هایی که اجرا می‌شود باید به بهترین شکل تکمیل و به بهره‌برداری برسند و در اختیار مردم قرار بگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان ضمن تشکر از مدافعین سلامت بیان کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا مردم شهرستان از جمله بازاریان همکاری بسیار خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند که صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: خیرین و همچنین شورای راهبردی کمک‌های بسیار ارزشمندی به دولت جهت مقابله با کرونا کردند که اختصاص ۳۰ میلیاردتومان برای تجهیز بیمارستان از سوی شورای راهبری نمونه‌های آن است.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان از آمار بسیار پایین بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان امام خمینی ابراز خرسندی کرد و گفت: پایین آمدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان موجب خوشحالی مردم شده است.

وی با اشاره به اعلام اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان کرد: ما تحت هیج شرایطی نباید آموزش را تعطیل کنیم و به جای فکر کردن به تعطیلی، پیشنهاد بهتری ارائه دهیم.

رئیس مدیریت بحران شهرستان کنگان با تاکید بر اطلاع رسانی مستمر خدمات دولت گفت:با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان ،شهرداران سه گانه و اداره راه و شهرسازی شهرستان نسبت به لایروبی آبراه‌ها و پاکسازی سدهای موجود در ارتفاع شهرستان اقدام کنند و همچنین وسایل و ماشین آلات مدیریت بحران شهرستان آماده و مجهز شوند.

این مقام مسؤول افزود: در ماه محرم خوشبختانه با همکاری مردم برنامه‌های عزاداری به خوبی برگزار شد، به مناسبت اربعین این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند و راه‌اندازی موکب در سطح شهرستان ممنوع است.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یک هفته بسیار ارزشمند و یادآورخاطرات شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ماهیت فرهنگی دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و برای نسل جوان این ماهیت را تبیین کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول