اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حساسیت‌های AFC روی مسائل پزشکی از زبان دکتر پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این دوره از لیگ قهرمانان مسائل پزشکی به خاطر شرایط کرونا، بسیار مورد حساسیت و تأکید قرار گرفته است.

حساسیت‌های AFC روی مسائل پزشکی از زبان دکتر پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  علیرضا حقیقت روز گذشته در جلسه پزشکی حضور داشت که در این دوره از رقابت‌ها با توجه به مسأله ویروس کووید 19 علاوه بر جلسات هماهنگی مدیران، برای انجام هماهنگی‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برگزار شد.

حقیقت درباره این جلسه اظهار داشت: مسئولان پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مسئولیت‌های بیشتری را برای پزشکان تیم‌ها در نظر گرفته‌اند. اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مورد تأکید است.

وی دوشنبه خاطرنشان کرد: در این نشست، پزشکان هر چهار تیم حاضر در گروه سوم بازی‌ها حضور داشتند و در مورد مسائل مرتبط با دوپینگ و کرونا صحبت شد. چگونگی حضور بازیکنان در تست دوپینگ به شکلی که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا رعایت شود. روش‌های پیگیری از بدو ورود تیم‌ها به ورزشگاه، از جمله در رختکن و پروتکل‌هایی که باید در جریان بازی، تمرینات و در هتل رعایت شود از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: همچنین باید به صورت روزانه فرم‌های مربوط به علائم حیاتی اعضای تیم‌ها، تهیه و ارسال شود که این علاوه بر فرم‌های مربوط به آسیب‌های پزشکی خواهد بود. همه پزشکان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان نیز در یک گروه مجازی عضو شدند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و امکان تبادل نظر وجود داشته باشد.

حقیقت تصریح کرد: مسائل پزشکی به خاطر شرایط کرونا، بسیار مورد حساسیت و تأکید قرار گرفته است. در همین جلسه مطرح شد که به صورت مرتب با مسئولان هتل‌ها، در مورد مسائلی چون؛ غذایی که سرو می‌شود برای تغذیه مناسب بازیکنان، جلسه داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول