اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۹ گلزار شهدای خراسان شمالی در دست ساماندهی است

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی با گلایه از رتبه پایین استان در ساماندهی گلزار شهدا گفت: تمام پروژه‌های ساماندهی گلزار شهدا به شهرداری و دهیاری‌ها واگذار شود.

۹ گلزار شهدای خراسان شمالی در دست ساماندهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محسن محمدی در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا با گلایه از رتبه پایین استان در ساماندهی گلزار شهدا اظهار کرد: ما به سبب آرامش و امنیت امروز مدیون خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران هستیم لذا باید عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی متولی در بحث ساماندهی مزار شهدا سنجیده شود.

وی از برگزاری یک مسابقه جهت ساماندهی گلزار شهدا در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان خبر داد و افزود: طرح‌هایی در راستای یادواره و بنای گلزار شهدا تا سوم مهرماه به بنیاد شهید استان ارائه می‌شود و این مسئله به نظام‌مهندسی استان ابلاغ‌شده تا مهندسان نظام‌مهندسی در این موضوع مشارکت و رقابت کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: سه طرح برتر در حوزه‌های کیفیت، ماندگاری، هزینه و رساندن معنا و مفهوم شهادت معرفی می‌شوند.

بنا بر گزارش بنیاد شهید استان در این جلسه، ۳۷۶ گلزار شهدا با ۲۶۷۹ مزار شهدا در استان وجود دارد که تعداد گلزار شهدای خاتمه یافته ۲۷۵ و گلزار شهدای نیمه‌تمام و در دست اقدام ۹ گلزار است که برای ساماندهی تمام این مزارها به اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول