اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع یک هزار و 644 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در هرمزگان

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته هیچ‌گونه نگرانی در خصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون 286 تن گوشت قرمز و 1358 تن مرغ منجمد در این استان توزیع شده است.

توزیع یک هزار و 644 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان، عبدالرضا تقی‌زاده مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته از سال گذشته بندر شهید رجایی به‌عنوان یکی از مبادی ورود نهاده‌های دامی در نظر گرفته شده است و تا کنون بیش ۳۰۰ هزار تن نهاده از طریق این بندر وارد کشور شده است.
وی افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تامین نهاده‌های مورد نیاز آنها از جمله ذرت، جو و کنجاله سویا اقدامات موثری صورت گرفته است و هم‌اکنون نیز واحدهای تولیدی و تشکل‌های این بخش برای دریافت ذرت، کنجاله سویا و جو از طریق سامانه بازارگاه نهاده مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

تقی‌زاده خاطرنشان ساخت: توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت این اقلام پروتئینی صورت می گیرد که درهمین راستا از ابتدای سال تاکنون 286 تن گوشت قرمز و 1358 تن مرغ منجمد توزیع گردیده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد.

تقی‌زاده همچنین اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زمان کاهش قیمت ها، بخش عمده ذخایر گوشت مرغ منجمد این شرکت از مازاد تولید داخلی این محصول خریداری و تامین شده است.

به گفته وی، هر کیلوگرم کنجاله سویا به نرخ 2700تومان و جو و ذرت 1750 تومان در استان‌ها در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان به تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اطمینان داد: بابت تامین نهاده‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود نگرانی نداشته باشند چراکه این نهاده‌ها از طریق مبادی ورودی وارد کشور و بین تمام استان‌های کشور توزیع می‌گردد.

گفتنی است، شرکت پشتیبانی امور دام به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی، مسؤولیت تامین و ذخیره‌سازی اقلام پروتئینی و نهاده‌های دامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول