اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمک مؤمنانه مردم خمینی‌شهر به ۸۰۰ دانش‎‌آموز نیازمند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس تعداد ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان هدیه داده شد.

کمک مؤمنانه مردم خمینی‌شهر به ۸۰۰ دانش‎‌آموز نیازمند

محمد کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار داشت: پس از ابلاغ رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شرکت همه آحاد مردم در رزمایش کمک مؤمنانه، در شهرستان خمینی‌شهر نیز این رزمایش در نیمه شعبان آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر افزود: در این رزمایش که از نیمه شعبان و تا پایان ماه مبارک رمضان صورت گرفت، در مرحله اول تعداد ۱۴ هزار بسته معیشتی به همت خیرین، هیئات مذهبی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و با محوریت قرارگاه جهاد سازندگی سپاه خمینی‌شهر تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش در سه بازه زمانی انجام می‌شود، در حال حاضر در این مرحله تعداد ۲ هزار بسته معیشتی، تهیه و ۲۴ هزار پرس غذای گرم و ۲۲ هزار قرص نان بین نیازمندان توزیع شد.

کریمیان با اشاره به طرح مهر کریمانه افزود: در این طرح ۳۹ پک جهیزیه که ارزش هر کدام به ۳۴ میلیون می‌رسید به نوعروسان نیازمند اهدا شد و همزمان با عید سعید قربان تعداد ۱۵۰ رأس گوسفند قربانی و گوشت آن‌ها بین نیازمندان تقسیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر ادامه داد: در دهه اول محرم نیز ۷۰۰ عدد بن خرید کالا به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان و تعداد ۹۰۰ بسته معیشتی با ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون تومان به افراد نیازمند تقدیم شد.

وی گفت: در ادامه این کمک‌های مؤمنانه، نیز با توجه به بازگشایی مدارس تعداد ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند هدیه داده شد، مردم عزیز شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مساعدت افراد نیاز به پایگاه‌های بسیج در محله‌های مختلف بپردازند و در این امر خداپسندانه شریک شوند.

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول