اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رسول پناه: پرسپولیس جواب محکمی به کارشکنی‌ها می دهد/ فدراسیون فوتبال فقط نگاه می‌کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی و شاگردانش بدون توجه به اقدامات کنفدراسیون آسیا و با همت و غیرت ایرانی به مصاف حریف سعودی می روند و جواب دندان شکنی به کارشکنی ها می دهند.

رسول پناه: پرسپولیس جواب محکمی به کارشکنی‌ها می دهد/ فدراسیون فوتبال فقط نگاه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رسول‌پناه با اشاره به ضعف‌های فراوان و برنامه‌ریزی نامناسب برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متأسفانه شرایط خوبی برای نمایندگان کشورمان مهیا نیست و هر چهار نماینده به همراه الشرطه عراق و پاختاکور ازبکستان در یک هتل اقامت دارند. هتلی کوچک که امکانات خوبی نداشته و نمی‌تواند میزبان خوبی برای 6 تیم باشگاهی آسیا به ویژه درج جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بحران کرونا باشد. کنفدراسیون آسیا پیش از این قرار بود هتل فوق لوکس و مجهز ازدان دوحه را در اختیار نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان قرار دهد ولی به صورت غیرمنتظره میزبان ایرانی‌ها نشد بلکه هتل دوسیت دوحه پذیرای آنهاست.

وی ادامه داد: این در حالی‌ است که AFC برای رضایت سعودی‌ها حاضر شد دو هتل مجزا در اختیار 4 نماینده عربستان در لیگ قهرمانان قرار دهد. به نظر نمی‌رسد این اتفاقات سهوی باشد چرا که چنین رفتارهایی ازسوی AFC مسبوق به سابقه است. از چند سال پیش و به بهانه‌های واهی و سیاسی، تیم‌های سعودی از حضور در ایران برای بازی با نمایندگان کشورمان خودداری ورزیده و با تحمیل رای خود به کنفدراسیون آسیا، زمین بی‌طرف را جایگزین کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه فدراسیون ایران نفوذی در کنفدراسیون ندارد و صدای نمایندگان کشورمان به جایی نمی‌رسد، یادآورمی شود: اصلا خوب نیست که AFC هر رفتار تبعیض‌آمیزی که دوست دارد در قبال نمایندگان فوتبال ایران انجام دهد و متولیان فقط تماشا کنند. کنفدراسیون یک قاره باید رفتاری عادلانه داشته باشد و همه کشورها را به یک چشم نگاه کند اما در آسیا چنین نیست. فدراسیون نه تنها نماینده‌ای در قطر برای دفاع از حقوق باشگاه‌های کشورمان اعزام نکرده بلکه هیچ واکنشی به این رفتارهای غیرورزشی نشان نداده است.

رسول پناه افزود: کنفدراسیون آسیا و آژانس تجاری این کنفدراسیون به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه بین المللی و در اقدامی غیرورزشی به صورت یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی با سازمان صدا و سیما را لغو کرده است. در دورانی که تماشاگران به عنوان سرمایه‌های اصلی فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در استادیوم‌ها محروم هستند، کنفدراسیون آسیا بینندگان تلویزیونی پرسپولیس، پرتماشاگرترین تیم قاره را نیز محروم کرده است. این رفتارهای سیاسی از سوی یک نهاد به ظاهر مستقل فوتبالی جای هیچ توجیهی ندارد و قشنگ نیست.

وی خاطرنشان می کند: با وجود همه رفتارهای تبعیض آمیز و میزبانی نامناسب، پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان غیرتمند خود اعتماد و ایمان دارد. شکی نداریم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بی توجه به اقدامات کنفدراسیون آسیا امشب (سه شنبه شب) با همت و غیرت ایرانی به مصاف حریف سعودی رفته و جواب دندان‌شکنی به این کارشکنی‌ها خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول