اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دولتمردان با مدیریت مناسب زمینه رفع مشکلات را فراهم سازند

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان گفت: دولتمردان باید تلاش کنند و با مدیریت مناسب زمینه رفع مشکلات اقتصادی را فراهم سازند.

دولتمردان با مدیریت مناسب زمینه رفع مشکلات را فراهم سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست با ائمه جمعه و جماعت و شورای افتای شهرستان سقز اظهار کرد: امام زین‌العابدین می‌فرماید، چهار خصلت وجود دارد که هر انسانی این چهار خصلت را داشته باشد سه اتفاق برایش خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد:  اسلامش کامل است، گناهانش بخشیده می‌شود، در روز قیامت خدا را ملاقات می‌کند در حالی که خداوند از او راضی باشد.

وی افزود:​ اولین وظیفه این است اگر کاری به انسان واگذار می‌شود به نحو احسن انجام دهد و نسبت به مردم صادق باشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مردمی بودن، صداقت، مردم‌داری و حیا از ویژگی‌های بارز روحانیون به ویژه ائمه جمعه و جماعت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: حیا و فروتنی در برابر مردم از دیگر خصلت‌های مهم ائمه جمعه است که باید خود را به آن متبلس کنند.

وی اضافه کرد: مردم وقتی صداقت و مردم‌داری ببینند به سمت ائمه جماعت جذب می‌شوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به مشکلات اقتصادی و تنگاناهایی که جامعه به ویژه قشر ضعیف با آن مواجه هستند، گفت: هیچ حکومتی پایه‌های خود را سست نمی‌کند بلکه نظام با تمام توان در صدد رفع مشکلات است.

وی به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گریزی زد و گفت: هر لحظه که جلو می‌رویم فشار و تهاجم دشمنان بر ما سخت‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما تحت سخت‌ترین فشارها هستیم البته بی‌تدبیری‌هایی در داخل هم وجود دارد، گفت: فشار خیلی زیاد است اما تجربه نشان داده با وجود تمام توطئه‌ها و مشکلات هیچ وقت مردم از نظام دلسرد نشده و همواره بزرگترین پشتیبانی را از انقلاب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: دولتمردان باید تلاش کنند و با مدیریت مناسب زمینه را برای رفع مشکلات اقتصادی فراهم سازند.

وی از وحدت به عنوان بزرگترین نیاز امروز جامعه نام برد و تصریح کرد: وحدت افزایی باید ملاک حرکت تمام علمای دینی باشد و در این راستا تمام توان خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول